Τρισδιάστατη εκτύπωση: Υλικά, δυνατότητες και διερεύνηση μεθόδου προς δημιουργία επιτραπέζιου παιχνιδιού
Three Dimensional Printing: Materials, capabilities and study of the method for the creation of a tabletop board game
Keywords
Προσθετική παραγωγή ; Φωτοπολυμερισμός ; Πολυμερή ; Σύντηξη στρωμάτων ; Νήματα υλικών ; Ρητίνη ; Κράματα ; Μοντελοποίηση συντηγμένων στρωμάτων ; Στερεολιθογραφία ; Επιλεκτική θερμοσυσσωμάτωση με λέιζερ ; Σύντηξη κλίνης σκόνης ; Fused deposition modeling ; Stereolithography ; Selective laser sintering ; Powder bed fusionAbstract
Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι η λεπτομερής μελέτη και ανάλυση της διαδικασίας της προσθετικής παραγωγής (τρισδιάστατης εκτύπωσης), των υποκατηγοριών της και των αποτελεσμάτων που μπορεί να προσφέρει, καθώς και την ταυτοποίηση των εφαρμογών της σε πληθώρα διαφορετικών βιομηχανιών, ώστε να χρησιμοποιηθεί στην παραγωγή ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού. Για να αποφασιστεί η καταλληλότερη μέθοδος, έγινε εκτενής έρευνα για τα διάφορα υλικά που τυπώνουν οι κατηγορίες της προσθετικής παραγωγής, τα κόστη των εκτυπώσεων και τα αποτελέσματα που παράγουν. Η έρευνα αυτή καταγράφεται στο πρώτο κεφάλαιο. Στο δεύτερο κεφάλαιο, καταγράφονται τα πειράματα που επιτελέστηκαν με απώτερο σκοπό την έμπρακτη εφαρμογή των γνώσεων που αποκτήθηκαν, για την δημιουργία του παιχνιδιού. Στο τρίτο κεφάλαιο, διατυπώνονται τα αποτελέσματα των πειραμάτων και τα αποφθέγματα που προέκυψαν από αυτά, ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η διαδικασία σχεδιασμού του επιτραπέζιου καθώς και τα τελικά αποτελέσματα.
Abstract
The purpose of this paper is the detailed study and analysis of the process of additive manufacturing (3D Printing), its subcategories and the results it can produce, as well as the identification of its applications in various different industries, so that it can be used in the production of a tabletop board game. To decide the best method, extensive research has been made of the various materials that are used in the subcategories of additive manufacturing, the cost of those prints as well as the results that they can produce. This research has been recorded in the first chapter. In the second chapter, there have been recorded the experiments that were done with the higher purpose of the utilization and application of the knowledge acquired, for the creation of the game. In the third chapter, the results of the experiments as well as the conclusions that were reached through them have been formulated, while in the fourth chapter the design process of the board game as well as the final results have been presented.