Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγικές που στοχεύουν στην προβολή και το μάρκετινγκ ανάδειξης των βιβλιοθηκών

dc.contributor.advisorSakas, Damianos
dc.contributor.authorΤουτουδάκη, Μαρία
dc.date.accessioned2021-03-18T12:01:07Z
dc.date.available2021-03-18T12:01:07Z
dc.date.issued2021-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/437
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-288
dc.description.abstractΟι οργανισμοί πληροφόρησης και πιο συγκεκριμένα οι βιβλιοθήκες οφείλουν να χαρακτηρίζονται από διαλλακτικότητα και προσαρμοστικότητα με απώτερο στόχο την εκπλήρωση των επιθυμιών των επισκεπτών τους. Η έλευση του διαδικτύου σε συνδυασμό με την ραγδαία ανάπτυξή του αποτέλεσαν το έναυσμα για την προσέλκυση ολοένα περισσότερων επισκεπτών. Οι βιβλιοθήκες από πολύ νωρίς αντιλήφθηκαν την αναγκαιότητα του μάρκετινγκ παρά των μη κερδοσκοπικό τους χαρακτήρα. Γνώριζαν πως αν επιθυμούσαν την προσέλκυση περισσότερων κρατικών κονδυλίων και δωρεών έπρεπε να προβάλλουν την εικόνα τους προς τα έξω. Η εφαρμογή του μάρκετινγκ σε πολιτιστικούς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς αποτελεί μια δύσκολη διαδικασία. Η εσωτερική οργάνωση αλλά και το όραμα ενός πολιτιστικού οργανισμού απέχουν παρασάγγας από εκείνον ενός κερδοσκοπικού οργανισμού. Στον 21ο αιώνα όμως ακόμα και οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί εάν επιθυμούν να συνεχίσουν να προσφέρουν και ταυτόχρονα να μπορούν να επιβιώνουν είναι απαραίτητο να υιοθετήσουν μια εξωστρεφή και ανταγωνιστικότερη εικόνα. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού είναι απαραίτητη η υιοθέτηση των τεχνικών μάρκετινγκ. Με την εφαρμογή των τεχνικών μάρκετινγκ στοχεύει στην αύξηση τόσο των κερδών όσο και των επισκεπτών. Η εφαρμογή των τεχνικών μάρκετινγκ απαιτεί σωστή προετοιμασία ώστε να είναι επιτυχημένη. Κάποιες από τις αποτελεσματικότερες τεχνικές, ακόμα σε μη κερδοσκοπικά περιβάλλοντα, είναι η ανάλυση SWOT, η ανάλυση PESTEL και η εφαρμογή του μίγματος μάρκετινγκ (4ps &7ps). Η ανάλυση SWOT αποτελεί μια διαδεδομένη τεχνική ως προς τον καθορισμό των δυνάμεων (Strengths), των αδυναμιών (Weaknesses) του εσωτερικού περιβάλλοντος, των ευκαιριών (Opportunities) και των απειλών (Threats) του εξωτερικού περιβάλλοντος ενός οργανισμού. Η ανάλυση PESTEL επικεντρώνεται αποκλειστικά στην ανάλυση των εξωτερικών παραγόντων ενός πολιτιστικού οργανισμού. Το ακρωνύμιου του προέρχεται από τις λέξεις Political (Πολιτικό), Economical (Οικονομικό), Social (Κοινωνικό), Technological (Τεχνολογικό), Environmental (Περιβαλλοντικό) και Legal (Νομικό). Η υιοθέτηση σύγχρονων και ευρέως διαδεδομένων τεχνικών του μάρκετινγκ παραμετροποιημένων για να αρμόζουν στην κουλτούρα του εκάστοτε οργανισμού θα βοηθήσουν αποτελεσματικά τους πολιτιστικούς οργανισμούς στην θεμελίωση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους επισκέπτες τους.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΒιβλιοθήκεςel
dc.subjectΑνάλυση SWOTel
dc.subjectΠολιτιστικό μάρκετινγκel
dc.subjectΜίγμα μάρκετινγκel
dc.subjectΟργανισμοί πληροφόρησηςel
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.titleΣτρατηγικές που στοχεύουν στην προβολή και το μάρκετινγκ ανάδειξης των βιβλιοθηκώνel
dc.title.alternativeStrategies aimed at promoting and marketing librariesel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeTriantafyllou, Ioannis
dc.contributor.committeeDendrinos, Markos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.description.abstracttranslatedInformation organisations and, more specifically, libraries must be adapted and adaptable with the ultimate aim of fulfilling the wishes of their visitors. The advent of the internet combined with its rapid growth have triggered the attraction of more and more visitors. Libraries from a very early age realized the necessity of marketing rather than their non-profit nature. They knew that if they wanted to attract more state funds and donations they had to project their image outwards. Applying marketing to cultural and non-profit organisations is a difficult process. The internal organization and the vision of a cultural organization are far from that of a for-profit organization. In the 21st century, however, even non-profit organisations, if they wish to continue to offer and at the same time be able to survive, it is necessary to adopt an extroverted and more competitive image. In order to achieve this goal it is necessary to adopt marketing techniques. With the application of marketing techniques it aims to increase both profits and visitors. Applying marketing techniques requires proper preparation to be successful. Some of the most effective techniques, still in non-profit environments, are SWOT analysis, PESTEL analysis and marketing mix application (4ps &7ps). SWOT analysis is a widespread technique for determining the strengths, weaknesses of the internal environment, opportunities and threats to an organization's external environment. The PESTEL analysis focuses exclusively on the analysis of the external factors of a cultural organisation. Its acronym comes from the words Political, Economic, Social, Technological, Environmental and Legal. The adoption of modern and widespread marketing techniques adapted to suit the culture of each organization will effectively help cultural organizations to establish relationships of trust with their visitors.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές