Η αναγκαιότητα επιμόρφωσης και κατάρτισης του ανθρώπινου δυναμικού της δημόσιας διοίκησης στην εποχή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Μελέτη περίπτωσης: Περιφέρεια Αττικής
The necessity of education and training of public administration employees in the era of electronic government. Case study: Employees at the Region of Attica
Keywords
Κατάρτιση ; Δημόσια διοίκηση ; Ανθρώπινο δυναμικό ; Επιμόρφωση εργαζομένων ; Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού ; Ηλεκτρονική διακυβέρνηση ; Περιφέρεια Αττικής ; Training ; Human resources ; Public administrationAbstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία είχε ως στόχο τη διερεύνηση της αναγκαιότητας επιμόρφωσης και κατάρτισης του Ανθρώπινου Δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης στην εποχή της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, θέτοντας ως μελέτη περίπτωσης την
Περιφέρεια Αττικής. Αρχικά πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση και διεξήχθη ποσοτική έρευνα με διαμοιρασμό ερωτηματολογίων σε 112 υπάλληλους της Περιφέρειας Αττικής. Η έρευνα ανέδειξε τη σημαντικότητα της τακτικής και αποτελεσματικής εκπαίδευσης για τη δημιουργία ενός σύγχρονου και καινοτόμου δυναμικού εργαζομένων στον δημόσιο τομέα, ικανών να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις του σύγχρονου ψηφιακού μετασχηματισμού του κράτους. Επίσης, αναδείχθηκαν οι προτιμήσεις των εργαζομένων και ο βαθμός ικανοποίησής τους από τα προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης μέσα από την οποία αναδείχθηκε η αναγκαιότητα επιμόρφωσης και κατάρτισης του Ανθρώπινου Δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης.
Abstract
The aim of this thesis was to investigate the necessity of education and training of the Human Resources of the Public Administration in the era of Electronic Government, setting as a case study the Region of Attica. In order to achieve the above mentioned aim, initially a literature review was carried out, through which the necessity of education and training of the Human Resources of the Public Administration was highlighted. After the literature review, the framework of the training of the Human Resources of the Public Administration in Greece and in selected countries of the European Union was presented. Then, some general information was presented for the Attica Region as well as some specific information regarding the training of its human resources. Afterwards, the results of the quantitative research conducted and in which 112 employees of the Attica Region participated are presented, through which their preferences regarding the training programs, their satisfaction with them as well as
issues of job satisfaction were highlighted. Finally, the conclusions drawn from the entire research are given and proposals for
further research are formulated.