Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorΑλεξόπουλος, Ανδρέας
dc.contributor.authorΠαπαμιχάλη, Ειρήνη
dc.date.accessioned2023-06-15T06:58:49Z
dc.date.available2023-06-15T06:58:49Z
dc.date.issued2023-05-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4495
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4333
dc.description.abstractΗ ηλεκτρονική διακυβέρνηση μπορεί να αποτελέσει το εργαλείο που έχει τη δυνατότητα να προάγει τη ψηφιακή δημοκρατία, την εξ αποστάσεως συμμετοχή των πολιτών στη δημόσια διοίκηση, συνδυαστικά με την παροχή δημοσίων υπηρεσιών προς τους πολίτες της χώρας. Συμβάλλει στον εκσυγχρονισμό του κράτους, στην παροχή υπηρεσιών αυξημένης ποιότητας, στην καλύτερη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων και του ανθρώπινου δυναμικού, και στη μείωση κόστους και του χρόνου που απαιτείται για την ολοκλήρωση σχετικών αιτημάτων. Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να εξετάσει την ορθή λειτουργία και κατ' επέκταση την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στην Ελλάδα. Για την πληρέστερη μελέτη του αντικειμένου η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι η ενδελεχής βιβλιογραφική ανασκόπηση και η πραγματοποίηση έρευνας μέσω συνεντεύξεων. Παρά τις προσπάθειες που έχουν γίνει κατά καιρούς η συνολική εικόνα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στη χώρα μας παραμένει προβληματική. Η Δημόσια Διοίκηση εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από δαπανηρές, αφιλόξενες, χρονοβόρες υπηρεσίες, πολύπλοκες διαδικασίες, αδιαφάνεια και γραφειοκρατία. Εμπλέκεται πληθώρα φορέων, με αποτέλεσμα σπατάλη στην αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων και αναποτελεσματικότητα λόγω επικαλύψεων και αντιφάσεων στον τρόπο που υποστηρίζονται οι δημόσιες υπηρεσίες. Έργο της Ελληνικής Κυβέρνησης είναι να λάβει υπόψη της την διαθέσιμη τεχνολογία, τις διεθνείς καλές πρακτικές και να διδαχθεί από προηγούμενες επιτυχίες και αποτυχίες. Η περίοδο της πανδημίας απέδειξε ότι ήταν επιτακτική ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό και λειτούργησε ως επιταχυντής του σχεδίου για μεταρρυθμίσεις του κράτους αλλά και για τη συμμετοχή των πολιτών σε αυτές. Η δημιουργία νέων δημόσιων εφαρμογών και η αναβάθμιση των υφιστάμενων, σηματοδοτεί μία νέα εποχή με οφέλη, αλλά και κινδύνους για την ελληνική δημόσια διοίκηση.el
dc.format.extent119el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚράτοςel
dc.subjectΗλεκτρονική διακυβέρνησηel
dc.subjectΠολίτεςel
dc.subjectΔημόσιες υπηρεσίεςel
dc.subjectΕξυπηρέτηση πολιτώνel
dc.titleΗλεκτρονική διακυβέρνηση στην Ελλάδαel
dc.title.alternativeElectronic governance in Greeceel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΒαβούρα, Χαρίκλεια
dc.contributor.committeeHYZ, ALINA
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.masterΔημόσια Οικονομική και Πολιτικήel
dc.description.abstracttranslatedE-government can be the tool that has the potential to promote digital democracy, the remote participation of citizens in public administration combined with the provision of public services to the citizens of the country. It contributes to the modernization of the state, the provision of services of increased quality, the better utilization of available resources and human resources, and the reduction of costs and time required to complete relevant requests. The purpose of this paper is to examine the proper operation and by extension the effectiveness of the implementation of Electronic Government in Greece in Public Structures. To draw the conclusions, the methodology followed is a thorough literature review and some interviews. Despite the efforts that have been made from time to time, the overall picture of electronic governance in our country remains problematic. Public Administration is still characterized by costly, inhospitable, time-consuming services, complex procedures, opacity and bureaucracy. Multiple agencies are involved, resulting in wasted use of available resources and inefficiencies due to overlaps and contradictions in the way public services are supported. The task of the Greek Government is to take into account the current use of technology, the successful e-government actions of foreign countries and to learn from previous successes and failures. The period of the pandemic proved to be imperative for digital transformation and acted as an accelerator of the plan for state reforms and citizen participation in them. The creation of new public applications and the upgrading of existing ones marks a new era with benefits, but also risks for the Greek public administration.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές