Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις αγοροπωλησίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων την περίοδο της οικονομικής κρίσης
Entrepreneurship and innovation in greek small and medium-sized used car dealerships in the period of economic crisis
Keywords
Επιχειρηματικότητα ; Καινοτομία ; Πωλήσεις ; Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ; Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ; Οικονομικές κρίσειςAbstract
Η περασμένη οικονομική κρίση που έπληξε τον κόσμο έθεσε πολλές επιχειρήσεις σε καθεστώς αβεβαιότητας. Πολλές από αυτές κατέβασαν μόνιμα ρολά, κυρίως όσες από αυτές βρισκόντουσαν στον μικρομεσαίο χώρο επιχειρηματικότητας. Από πολλά προβλήματα οικονομικής αβεβαιότητας ταλανίστηκαν επίσης και οι επιχειρήσεις οι οποίες επένδυαν στο εμπόριο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Η πολιτική επιχειρηματικότητας που ακολουθούσαν τα προηγούμενα από την κρίση χρόνια μπορεί να έφερνε προσοδοφόρα αποτελέσματα, ωστόσο, κατά την περίοδο της κρίσης έδειχναν να μην μπορούν να συμβάλλουν πλέον στο ίδιο βαθμό. Το δίχως άλλο, τα συγκείμενα είχαν μεταβληθεί. Η στροφή σε καινοτόμα πεδία επιχειρηματικότητας έμοιαζε να είναι πλέον μονόδρομος. Η παρούσα εκπόνηση διασαφηνίζει τις έννοιες της καινοτομίας και της μικρομεσαίας επιχείρησης. Στη συνέχεια, ακολουθεί το ερευνητικό μέρος. Σε αυτό το τμήμα λαμβάνεται υπόψη μια μελέτη περίπτωσης ανθρώπων που ασχολούνται με το
εμπόριο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και γίνεται προσπάθεια να σταχυολογηθούν οι κινήσεις, οι λόγοι και τα κριτήρια που ελήφθησαν υπόψη κατά την περίοδο της πρόσφατης οικονομικής δυσπραγίας και συνέδραμαν, όχι μόνο στο να συνεχίζει η εν λόγω τέτοια επιχείρηση να επιβιώσει, αλλά πολύ περισσότερο να εξελιχθεί, καθώς εναρμονίστηκε με σύγχρονες ιδέες πάνω στην
επιχειρηματικότητα.
Abstract
The recent financial crisis that hit the world has put many companies in a state of disarray uncertainty. Many of them close permanent, especially those of them which were located in the small and medium business section. From many reasons financial uncertainty also plagued companies investing in trade of used cars. The entrepreneurial policy followed by years before the crisis may have yielded lucrative results, however, during the crisis they no longer seemed to be able to contribute to the same degree. This is no doubt, the contexts had changed. The shift to innovative fields of entrepreneurship seemed to be now a one-way
direction. This paper clarifies the concepts of innovation for small and medium-sized enterprises. Subsequently, follows the research part. This section takes into account a case study of people involved in trade in used cars and an attempt is made to sample the movements, the reasons and criteria taken into account during the recent economic period difficulty and helped, not only to keep such an enterprise afloat, but much more to evolve, as it harmonized with modern ideas in entrepreneurship.