Διαχείριση αλλαγής στον τουριστικό κλάδο
Change management in the tourism industry
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Author
Μακρή, Γεωργία
Τσούκας, Κωνσταντίνος
Date
2023-07Advisor
Σαλμόν, ΙωάννηςKeywords
Τουρισμός ; Περιφερειακός τουριστικός προορισμός ; Γαλατάς Τροιζηνίας ; Μάρκετινγκ ; MarketingAbstract
Ο Τουρισμός αποτελεί βασικό στοιχείο της οικονομικής δραστηριότητας στη χώρα μας καθώς η Ελλάδα είναι ένας σημαντικός τουριστικός προορισμός και πόλος έλξης , χάρη στον πλούσιο πολιτισμό, την ιστορία της και τη μεγάλη ακτογραμμή της.
Συνδυάζει ποικίλες μορφές τουρισμού , όπως ο αγροτουρισμός. Κάποιοι από τους κυριότερους προορισμούς είναι η Αθήνα (ως πρωτεύουσα της χώρας ) , Μύκονος, Θεσσαλονική, Κρήτη, κτλ. Τι γίνεται όμως με τα υπόλοιπα μέρη της χώρας; Με μικρότερα νησιά ή πόλεις, που προσπαθούν να συναγωνιστούν τα πιο γνωστά μέρη; Σκοπός λοιπόν της παρούσας εργασίας, είναι η προσέγγιση στον κλάδο του τουρισμού των όχι τόσο κύριων προορισμών της χώρας μας καθώς και οι αλλαγές στις οποίες
χρειάζεται να προχωρήσουν για να δημιουργήσουν ένα πιο ισχυρό σχέδιο marketing με στόχο την ανάπτυξη. Κύρια περίπτωση μελέτης θα αποτελέσει ένα μικρό μέρος της περιοχής της Τροιζηνίας, ο Γαλατάς.
Abstract
Tourism is a key element of economic activity in our country, as Greece is an important tourist destination and attraction, thanks to its rich culture, history and long coastline. It combines various forms of tourism, such as agrotourism. Some off the main destinations are Athens (as the country's capital), Mykonos, Thessaloniki, Crete, etc. But what about the rest of the places? With smaller islands or cities, trying to compete with the more famous places? Therefore, the purpose of this paper is to approach the tourism sector of the not so main destinations of our country as well as the changes that need to be made in order to create
a more powerful marketing plan with the aim of development. The main case study will be a small town of the Troizinia area, Galatas.