Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διαχείριση αλλαγής στον τουριστικό κλάδο

dc.contributor.advisorΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜακρή, Γεωργία
dc.contributor.authorΤσούκας, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2023-07-17T11:57:44Z
dc.date.available2023-07-17T11:57:44Z
dc.date.issued2023-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4691
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4529
dc.description.abstractΟ Τουρισμός αποτελεί βασικό στοιχείο της οικονομικής δραστηριότητας στη χώρα μας καθώς η Ελλάδα είναι ένας σημαντικός τουριστικός προορισμός και πόλος έλξης , χάρη στον πλούσιο πολιτισμό, την ιστορία της και τη μεγάλη ακτογραμμή της. Συνδυάζει ποικίλες μορφές τουρισμού , όπως ο αγροτουρισμός. Κάποιοι από τους κυριότερους προορισμούς είναι η Αθήνα (ως πρωτεύουσα της χώρας ) , Μύκονος, Θεσσαλονική, Κρήτη, κτλ. Τι γίνεται όμως με τα υπόλοιπα μέρη της χώρας; Με μικρότερα νησιά ή πόλεις, που προσπαθούν να συναγωνιστούν τα πιο γνωστά μέρη; Σκοπός λοιπόν της παρούσας εργασίας, είναι η προσέγγιση στον κλάδο του τουρισμού των όχι τόσο κύριων προορισμών της χώρας μας καθώς και οι αλλαγές στις οποίες χρειάζεται να προχωρήσουν για να δημιουργήσουν ένα πιο ισχυρό σχέδιο marketing με στόχο την ανάπτυξη. Κύρια περίπτωση μελέτης θα αποτελέσει ένα μικρό μέρος της περιοχής της Τροιζηνίας, ο Γαλατάς.el
dc.format.extent130el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΠεριφερειακός τουριστικός προορισμόςel
dc.subjectΓαλατάς Τροιζηνίαςel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectMarketingel
dc.titleΔιαχείριση αλλαγής στον τουριστικό κλάδοel
dc.title.alternativeChange management in the tourism industryel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΓκούμας, Σπυρίδων
dc.contributor.committeePANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedTourism is a key element of economic activity in our country, as Greece is an important tourist destination and attraction, thanks to its rich culture, history and long coastline. It combines various forms of tourism, such as agrotourism. Some off the main destinations are Athens (as the country's capital), Mykonos, Thessaloniki, Crete, etc. But what about the rest of the places? With smaller islands or cities, trying to compete with the more famous places? Therefore, the purpose of this paper is to approach the tourism sector of the not so main destinations of our country as well as the changes that need to be made in order to create a more powerful marketing plan with the aim of development. The main case study will be a small town of the Troizinia area, Galatas.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές