Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τρισδιάστατο παιχνίδι Ναρκαλιευτή πρώτου προσώπου

dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΛήμνος, Ιάσων
dc.date.accessioned2023-07-21T07:41:26Z
dc.date.available2023-07-21T07:41:26Z
dc.date.issued2023-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4768
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4606
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την εκσυχρόνιση του γνωστού και κλασικού παιχνιδιού, γνωστό ως Ναρκαλιευτής (Minesweeper) που δημιουργήθηκε το 1990 με τον πολλαπλασιασμό τον υπολογιστών στα σπίτια των ανθρώπων. Στο συγκεκριμένο πεδίο αναφέρονται ιστορικές ανάδρομες πάνω στα χρησιμοποιούμενα εργαλεία, λεπτομερείς αναφορές σε έννοιες και λειτουργίες που χρησιμοποιούνται στην εργασία με σκοπό την βοήθεια εξήγησης της μεθοδολογίας που πάρθηκε για την υλοποίηση της. Στην συνέχεια αναφέρεται ο λόγος για την επιλογή της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας μαζί με τους στόχους της εργασίας, αρκετή εξήγηση για την υλοποίηση του συγκεκριμένου βιντεοπαιχνιδιού και στατιστικά στοιχεία που πάρθηκαν από το ερωτηματολόγιο το οποίο μοιράστηκε με το ολοκληρωμένο παιχνίδι.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝαρκαλιευτήςel
dc.subjectTρισδιάστατος χώροςel
dc.subjectUnityel
dc.subjectOπτική πρώτου προσώπουel
dc.titleΤρισδιάστατο παιχνίδι Ναρκαλιευτή πρώτου προσώπουel
dc.title.alternative3D Minesweeper game in first personel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeTselenti, Panagiota
dc.contributor.committeeΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedThe present thesis concerns the recreation of the well-known and classic game known as Minesweeper which was made in the 1990, with the proliferation of computers in common people’s homes. In the specific field the things mentioned are the historical information on the tools implemented, detailed references to concepts and functions that were used are mentioned in order to help explain the methodology that was followed to complete this thesis. Also mentioned, were the reasons behind choosing the specific thesis along with the goals that were set while making it, plenty of explanation for the implementation that was taken place in order to make the specific video game and finally statistical data taken from the questionnaire which was shared together with the completed game.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές