Εταιρική ταυτότητα και διαφημιστική καμπάνια φίρμας Ελληνικών κρασιών με χυμούς φρούτων για την εξαγωγή τους στην Κινέζικη αγορά
Corporate identity and advertising campaign of a brand of Greek wines with fruit juices for their export to the Chinese market
Λέξεις-κλειδιά
Κρασί ; Φρούτα ; Ελλάδα ; Κίνα ; Μυθολογία ; Μοίρες ; Εξαγωγές ; Εταιρική ταυτότητα ; Προωθητική καμπάνιαΠερίληψη
Βασικός σκοπός της εργασίας είναι η σύνδεση δύο μεγάλων πολιτισμών Ελληνικού και Κινεζικού μέσω ενός διαχρονικού προϊόντος όπως το κρασί σε μια πιο σύγχρονη εκδοχή του (κρασί με χυμούς φρούτων). Η επικοινωνία αυτή βασίζεται στην αρχαία ελληνική μυθολογία και στο μύθο των τριών Μοιρών ως ανάδειξη της πολιτισμικής μας κληρονομιάς.