Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μαθησιακές δυσκολίες με έμφαση στην δυσαριθμησία, οι τρόποι αντιμετώπισής τους και η συμβολή των Τ.Π.Ε.

dc.contributor.advisorMoundridou, Maria
dc.contributor.authorΚαραπιπέρη, Άννα
dc.date.accessioned2023-07-24T13:09:34Z
dc.date.available2023-07-24T13:09:34Z
dc.date.issued2023-07-24
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4815
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4653
dc.description.abstractΌσο περνάνε τα χρόνια, το ενδιαφέρον εκπαιδευτικών και ερευνητών προς τις μαθησιακές δυσκολίες είναι συνεχώς αυξανόμενο. Στην διπλωματική εργασία αυτή θα δοθεί η έννοια και οι ορισμοί των μαθησιακών δυσκολιών, καθώς και οι κατηγορίες στις οποίες χωρίζονται. Έπειτα θα επικεντρωθεί στο κομμάτι των μαθησιακών δυσκολιών στα μαθηματικά ή αλλιώς αποκαλούμενο «δυσαριθμησία», για το οποίο θα δοθούν οι ορισμοί, η εννοιολογική προσέγγιση, τα γενικά της χαρακτηριστικά, τα αίτια και οι παράγοντες που την προκαλούν. Θα αναφερθεί επίσης και η σχέση μεταξύ δυσαριθμησίας και δυσλεξίας, μέσα από έρευνες που έχουν γίνει. Το τρίτο κεφάλαιο εστιάζει στους τρόπους αντιμετώπισης των μαθηματικών δυσκολιών και πως μπορεί σε αυτό να συμβάλει θετικά το παιχνίδι και ο ηλεκτρονικός υπολογιστής και πως ο εκπαιδευτικός με τον ρόλο του μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολία στην απόκτηση μαθηματικών δεξιοτήτων. Και το τελευταίο κεφάλαιο πραγματεύεται την χρησιμότητα των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση και το πως η ένταξή τους στην διδακτική διαδικασία συμβάλει θετικά σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και ειδικά σε μαθητές με δυσαριθμησία.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.subjectΔυσορθογραφίαel
dc.subjectΔυσαριθμησίαel
dc.subjectΤ.Π.Ε.el
dc.subjectΔιαδραστικός πίνακαςel
dc.titleΜαθησιακές δυσκολίες με έμφαση στην δυσαριθμησία, οι τρόποι αντιμετώπισής τους και η συμβολή των Τ.Π.Ε.el
dc.title.alternativeLearning difficulties with an emphasis on dyscalculia, ways of dealing with them, and the contribution of ICTel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKonstanti, Ourania
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedAs the years go by, the interest of educators and researchers in learning difficulties is constantly increasing. In this thesis, the concept and definitions of learning difficulties will be given, as well as the categories in which they are divided. Then the focus will be on the aspect of learning difficulties in mathematics, also known as 'dyscalculia', for which definitions, conceptual approach, general characteristics, causes, and factors that cause it will be given. The relationship between dyscalculia and dyslexia, through research that has been done, will also be mentioned. The third chapter focuses on ways to deal with mathematical difficulties and how games and computers can contribute positively to this, and how the educator in his role can help students who have difficulty in acquiring mathematical skills. The last chapter deals with the usefulness of ICT in education and how their integration into the teaching process contributes positively to children with learning difficulties, especially in children with dyscalculia.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές