Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ναυτική εργασία και οι διεθνείς κανονισμοί που την διέπουν

dc.contributor.advisorΠαπουτσιδάκης, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΧατζηανδρέου, Αντώνιος Ιωάννης
dc.date.accessioned2023-07-30T20:09:09Z
dc.date.available2023-07-30T20:09:09Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4913
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4751
dc.description.abstractΕίναι ήδη ευρέως αποδεκτό ότι υπάρχει έλλειψη ικανών αξιωματικών και ναυτικών, και η κατάσταση αυτή είναι πιθανό να επιδεινωθεί σύντομα. Προκειμένου να σταθεροποιηθεί στρατηγικά και να διευκολυνθεί η ροή εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στις προκλήσεις που επηρεάζουν την πρόσληψη ναυτικών. Το παρόν δοκίμιο προσπαθεί να αναλύσει τη θεσμική δομή, τις συμφωνίες και τους κανόνες που αφορούν τις ανησυχίες για τη ναυτική εργασία και την επιλογή του μεγέθους του πληρώματος. Ξεκινάμε περιγράφοντας τις κύριες οικονομικές τάσεις και κινητήριες δυνάμεις που επηρεάζουν την πρόσληψη πληρωμάτων στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο πλαίσιο της ναυτιλίας. Ως σημαντικές συνιστώσες στη διαμόρφωση και τη σύνθεση του πληρώματος, παραθέτουμε επίσης τις εθνικές και διεθνείς απαιτήσεις. Στη συνέχεια αναφέρονται τα βήματα που εφαρμόζονται σε ευρωπαϊκό και ελληνικό επίπεδο.el
dc.format.extent124el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝαυτική εργασίαel
dc.subjectΠληρώματα πλοίωνel
dc.subjectΔιεθνείς κανονισμοί ναυτικής εργασίαςel
dc.subjectΔιεθνείς συμβάσεις εργασίαςel
dc.subjectΝαυτικό επάγγελμαel
dc.subjectΔιεθνείς συμβάσειςel
dc.titleΝαυτική εργασία και οι διεθνείς κανονισμοί που την διέπουνel
dc.title.alternativeMaritime labour and the international regulationsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeChatzopoulos, Avraam
dc.contributor.committeeDrosos, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.contributor.masterΝέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορέςel
dc.description.abstracttranslatedIt is already widely acknowledged that there is a shortage of competent officers andseafarers, and that situation is likely to get worse soon. In order to strategically stabilize and facilitate the flow of skilled labor into the global marine industry, special attention must be devoted to challenges impacting the recruitment of seafarers. This essay tries to analyze the institutional structure, agreements, and norms that pertain to maritime labor concerns and the choice of crew size. We start by outlining the main economic trends and drivers that have an impact on crew hiring in the contemporary globalized context of shipping. As important components in crew formation and composition, we also give national and international requirements. Last but not least, mention is given of the actions done at the European and Greek levels.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές