Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη και Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας

dc.contributor.advisorΚαραμάνη, Αντιγόνη
dc.contributor.authorΚατσικιώτη, Μαρία
dc.date.accessioned2021-03-26T14:06:07Z
dc.date.available2021-03-26T14:06:07Z
dc.date.issued2021-03-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/494
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-345
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία με τίτλο <<Μελέτη και σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας>> αναφέρεται στη μελέτη και δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας με γνώμονα το πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί η εταιρία, λαμβάνει τις εταιρικές αποφάσεις και δημιουργεί τα εταιρικά προϊόντα της. Το πλαίσιο αυτό θεωρείται σημαντικό καθώς επηρεάζει τη μορφή των εταιρικών προϊόντων και κατ' επέκταση την αλληλεπίδραση τους με τις ενδιαφερόμενες ομάδες. Στο θεωρητικό μέρος της μελέτης αναλύονται η έννοια, η δομή και τα χαρακτηριστικά της εταιρικής ταυτότητας, τα κριτήρια και οι παράμετροι σχεδιασμού τα οποία συμβάλουν στην επιτυχία των στρατηγικών στόχων της εταιρίας. Σήμερα είναι κοινώς αποδεκτό πως η εταιρική ταυτότητα αποτελεί ένα δραστικό εργαλείο στρατηγικής που ο ανταγωνισμός στις νέες οικονομίες επιβάλλει. Οι διάφοροι οργανισμοί δίνουν ιδιαίτερη έμφαση σε αυτήν καθώς τους βοηθάει να διαφοροποιούνται από τους υπόλοιπους ανταγωνιστικούς, να προσελκύουν τα ενδιαφερόμενα άτομα και να προσαρμόζονται στις νέες αγορές. Η επόμενη ενότητα αποτελεί το ερευνητικό μέρος της εργασίας με την ανάλυση του εσωτερικού πλαισίου, του χώρου δηλαδή στον οποίο αναφέρεται η σχεδίαση. Παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά του κλάδου της τυποποίησης νωπών οπωροκηπευτικών προϊόντων, η εταιρία στην οποία απευθύνεται ο σχεδιασμός, το όραμα και οι στόχοι της. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά του εξωτερικού πλαισίου, δηλαδή των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων και των προϊόντων τους, προκειμένου να γίνει κατανοητό το πλαίσιο που περιβάλλει τη μάρκα που θα σχεδιαστεί. Πέρα από κάθε στρατηγική, είναι επιτακτική ανάγκη οι μάρκες να ακολουθούν τις τάσεις στην εταιρική αισθητική αν επιθυμούν να συμβαδίζουν με τις ανάγκες των σημερινών καταναλωτών. Τέλος παρουσιάζεται η τελική προτεινόμενη λύση της σχεδιαστικής πρότασης η οποία περιλαμβάνει τα στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας.el
dc.format.extent108el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕταιρική ταυτότηταel
dc.subjectBrandel
dc.subjectBrandingel
dc.subjectΕταιρικά χρώματαel
dc.subjectΣύμβολαel
dc.subjectΛογότυπαel
dc.subjectΕπισήμανση ετικέταςel
dc.subjectΈρευνα αγοράςel
dc.subjectΑνταγωνιστικά προϊόνταel
dc.titleΜελέτη και Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότηταςel
dc.title.alternativeStudy and Design of Corporate Identityel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚολιομάρου, Μαριάνθη
dc.contributor.committeeΓώγου, Σταματία
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe dissertation entitled "Study and design of corporate identity" refers to the study and creation of corporate identity based on the context in which the company operates, makes corporate decisions and creates its corporate products. This framework is considered important as it affects the form of corporate products and consequently their interaction with stakeholders. The theoretical part of the study analyzes the concept, structure and characteristics of corporate identity, criteria and design parameters that contribute to the success of the company's strategic goals. It is now widely accepted that corporate identity is an effective strategy tool imposed by competition in emerging economies. The various organizations place great emphasis on it as it helps them to differentiate themselves from other competitors, to attract interested people and to adapt to new markets. The next section is the research part of the work with the analysis of the internal context, in the space to which the design refers. The characteristics of the field of standardization of fresh fruits and vegetables are presented, the company to which its design, vision and goals are addressed. Then the external context is mentioned, in the competing companies and their products, in order to understand the context surrounding the brand that will be designed. Beyond any strategy, it is imperative that brands follow the trends in corporate aesthetics if they want to keep up with the needs of today's consumers. Finally, the final proposed solution of the design proposal is presented, which includes the elements of the corporate identity.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές