Εμφάνιση απλής εγγραφής

Συνδυασμένα συστήματα ναυτικής πρόωσης

dc.contributor.advisorTHEODORAKAKOS, ANDREAS
dc.contributor.authorΓαλανόπουλος, Νικόλαος
dc.date.accessioned2023-09-13T07:44:50Z
dc.date.available2023-09-13T07:44:50Z
dc.date.issued2023-07-28
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5060
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4898
dc.description.abstractΣτα συνδυασμένα συστήματα ναυτικής πρόωσης, συνδυάζονται διατάξεις συστημάτων όπως αεριοστρόβιλοι, πετρελαιοκινητήρες, ηλεκτροκινητήρες, ατμοστρόβιλοι και μέσω της συνδυασμένης λειτουργίας αξιοποιούνται τα πλεονεκτήματα κάθε τύπου κινητήρα. Τα συστήματα αυτά προσφέρουν ορισμένα σημαντικά πλεονεκτήματα. Μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου, παρέχουν μεγαλύτερη ευελιξία σχετικά με τις ταχύτητες λειτουργίας πλεύσης του πλοίου, μειώνουν τις εκπομπές ρύπων και συμβάλουν στην προστασία του περιβάλλοντος. Στην παρούσα διπλωματική εργασία αρχικά αναφέρονται ορισμένοι σημαντικοί συντελεστές και παράμετροι σχετικά με την κατασκευή του πλοίου, καθώς επισημαίνεται και η σπουδαιότητα αυτών στην λειτουργία του. Στην συνέχεια αναφέρονται τα κυριότερα συστήματα πρόωσης και αναλύεται η τεχνολογία σχετικά με τις προπέλες αλλά και η κρισιμότητα επιλογής της για κάθε περίπτωση. Ακόμη, γίνεται αναφορά στον κύριο εξοπλισμό πρόωσης και εγκατάστασης ενός συστήματος πρόωσης. Σε επόμενο κεφάλαιο εξετάζεται η λειτουργία συμβατικών αλλά και πειραματικών συστημάτων πρόωσης. Τέλος γίνεται αναφορά σε συνδυαστικά συστήματα πρόωσης αλλά και στον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται μεταξύ τους αεριοστρόβιλοι, πετρελαιοκινητήρες, ατμοστρόβιλοι, πυρηνικοί αντιδραστήρες και άλλου τύπου μορφών πρόωσης , επιτυγχάνοντας οφέλη για την λειτουργία του πλοίου.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΣυστήματα πρόωσηςel
dc.subjectΠετρελαιοκινητήρεςel
dc.subjectΚινητήρες Dieselel
dc.subjectΑεριοστρόβιλοςel
dc.subjectΠροπέλεςel
dc.titleΣυνδυασμένα συστήματα ναυτικής πρόωσηςel
dc.title.alternativeMarine combined propulsion systemsel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΝίκας, Κωνσταντίνος-Στέφανος
dc.contributor.committeeΤσολάκης, Αντώνιος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedIn combined propulsion systems, arrangements of systems such as gas turbines, diesel engines, electric motors, steam turbines are combined, and the advantages of each type of engine are utilized through combined operation. These systems offer several significant advantages. They reduce fuel consumption, provide greater flexibility in terms of ship operating speeds, reduce emissions, and contribute to environmental protection. In this thesis, initially, some important factors and parameters regarding ship construction are mentioned, highlighting their significance in its operation. Then, the main propulsion systems are discussed, analyzing the technology related to propellers as well as the criticality of their selection for each case. Furthermore, reference is made to the main propulsion equipment and the installation of a propulsion system. In the next chapter, the operation of conventional as well as experimental propulsion systems is examined. Finally, reference is made to combined propulsion systems and how gas turbines, diesel engines, steam turbines, nuclear reactors, and other types of propulsion methods cooperate with each other, achieving benefits for the ship's operation.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές