Η επίδραση των κοινωνικών δικτυών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στην βιομηχανία της μόδας κατά την περίοδο της πανδημίας
The impact of social networks on consumer buying behavior in the fashion industry during the pandemic

Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Καραμπέτσος, Γεώργιος
Σταματάκη, Αριάδνη
Ημερομηνία
2023-07-15Επιβλέπων
Κάβουρα, ΑνδρονίκηΛέξεις-κλειδιά
Συμπεριφορά καταναλωτή ; Μόδα ; Πανδημία ; Αγοραστική συμπεριφοράΠερίληψη
Τα τελευταία χρόνια έχουν διαμορφωθεί πολλές νέες μορφές μάρκετινγκ μέσω της χρήσης του Διαδικτύου και της δημιουργίας Πλατφορμών Κοινωνικών Μέσων. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα ευρέως διαδεδομένο εργαλείο, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί παγκοσμίως χωρίς περιορισμούς ή εμπόδια σε σύγκριση με άλλες μορφές μάρκετινγκ. Δύο κρίσιμα στοιχεία που προκύπτουν στην εποχή μας είναι το Social Media Marketing και το Influencer Marketing λόγω των υψηλών επιπέδων χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ο κύριος παράγοντας που μπορεί να βοηθήσει και να ενισχύσει το Μάρκετινγκ, ανεξάρτητα από το πεδίο δράσης του, είναι η καταναλωτική συμπεριφορά γιατί το Μάρκετινγκ είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τους πελάτες και τις αγορές τους. Αυτή η μελέτη στοχεύει να εξηγήσει την επίδραση των κοινωνικών δικτυών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στην βιομηχανία της μόδας κατά την Περίοδο της Πανδημίας, με στόχο τους χρήστες των social media στην Ελλάδα.
Η μελέτη διαπιστώνει ότι στην ψηφιακή ελληνική αγορά η καταναλωτική συμπεριφορά φαίνεται να επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες. Αποδεικνύει ότι οι περισσότεροι καταναλωτές είναι εξαιρετικά εξοικειωμένοι με τις Πλατφόρμες Κοινωνικών Μέσων και έχουν τουλάχιστον έναν λογαριασμό στα Social Media. Επίσης, διερευνήθηκε η επίδραση των Influencers για την αγορά προϊόντων μόδας και η συμπεριφορά των καταναλωτών πριν και μετά την Πανδημία. Τα ευρήματα είναι πολύ ελπιδοφόρα και συγκρίνονται πλέον, με αυτά άλλων χωρών.