Καλές πρακτικές μάρκετινγκ ξενοδοχειακών μονάδων. Η περίπτωση του ξενοδοχείου President.
Marketing best practices for hotels.Case study:President Hotel
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Author
Κωνσταντινάκου, Ελένη
Date
2021-03Advisor
Σεργόπουλος, ΚωνσταντίνοςKeywords
Μάρκετινγκ ; Ξενοδοχείο ; Κρατήσεις ; Πωλήσεις ; Digital marketing ; SalesAbstract
Στην εν λόγω εργασία θα ασχοληθούμε αρχικά με την έννοια του τουρισμού , τις μορφές του και τις επιπτώσεις στην κοινωνία , την οικονομία και το περιβάλλον. Επιπροσθέτως θα γίνει αναφορά στο μίγμα του τουριστικού προϊόντος. Στην συνέχεια ακολουθεί ανάλυση της δομής και των κατηγοριοποιήσεων των ξενοδοχειακών μονάδων και αναφορά στις τακτικές – στρατηγικές μάρκετινγκ των ξενοδοχείων , καθώς επίσης και στο μάρκετινγκ των υπηρεσιών. Ξεχωριστό κεφάλαιο θα είναι η διοίκηση ολικής ποιότητας όπου θα αναλυθούν κάποιοι τρόποι , με τους οποίους η εκάστοτε ξενοδοχειακή μονάδα μπορεί να επιτύχει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της ποιότητας. Επίσης στα πλαίσια του μάρκετινγκ αναλύεται η τουριστική διαφήμιση και γίνεται μια εξερεύνηση του τουριστικού και ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα. Τέλος παρουσιάζεται μια μελέτη περίπτωσης αναφορικά με γνωστό ξενοδοχείο της Αθήνας που έχει σχέση με τις υπηρεσίες που προσφέρονται και με τον τρόπο που αυτές δημιουργούν αξία για τον επισκέπτη.
Abstract
In this study we will be occupied with the meaning of tourism. Tourism as an institution is analyzed, the kinds of it, and its advantages and disadvantages in the economy, the culture and the society. There will be a vast reference in the marketing tactics and strategies that most hotels are using and the ways the tourist product can be differentiated and improved. Most hotels due to the fact that the tourism experience is intangible the aim in quality, that makes a very good starting point of gaining competitive advantage. There is a chapter that analyzes the Greek tourist product and the marketing functions of Greek businesses and finally there is a case study of a very famous and central hotel in Athens explaining the ways that a hotel can provide extra value for the customer, and simultaneously increasing the prestige of the visitor.