Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η χρήση του τυπογραφικού σχεδιασμού ως υποστηρικτικό εργαλείο για ανθρώπους με Δυσλεξία

dc.contributor.advisorΜασούρα, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΧάιν, Χαρίκλεια Λίντα
dc.date.accessioned2023-10-26T13:32:53Z
dc.date.available2023-10-26T13:32:53Z
dc.date.issued2023-10-26
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5503
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5340
dc.description.abstractΗ παρακάτω μελέτη έχει σκοπό να ερευνήσει την σύνδεσή μεταξύ της Δυσλεξίας και των Γραφικών Τεχνών. Η γραφιστική ως οπτική επικοινωνία έχει την ικανότητα να συμβάλλει στην στήριξη και την ανάπτυξη ανθρώπων με μαθησιακές δυσκολίες και στην περίπτωση της παρούσας έρευνας δυσλεκτικούς ανθρώπους. Οι τομείς της γραφιστικής που μπορούν να αξιοποιηθούν για έναν πιο συμπεριληπτικό τρόπο σχεδίασης είναι αναρίθμητοι. Από την σχεδίαση γραμματοσειρών μέχρι και την χρήση της εικονογράφησης για την διδασκαλία παιδιών με δυσλεξία. Η παρακάτω μελέτη απευθύνεται σε γραφίστες και ανθρώπους που ασχολούνται με τον τομέα της γραφιστικής.el
dc.format.extent63el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΓραφικές τέχνεςel
dc.titleΗ χρήση του τυπογραφικού σχεδιασμού ως υποστηρικτικό εργαλείο για ανθρώπους με Δυσλεξίαel
dc.title.alternativeThe use of typography as a supportive tool for people with Dyslexiael
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜαρτίνη, Ελένη
dc.contributor.committeeΜατθιόπουλος, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe following study aims to investigate the connection between Dyslexia and the Graphic arts. Graphic design as a visual communication has the ability to contribute in the support and development of people with learning difficulties and in the case of the present research thesis dyslexic people. The areas of graphic design that can be leveraged for a more inclusive way of designing are innumerable. From font design to the use of illustration for teaching children with dyslexia. The following study is aimed at designers and people who are engaged in the field of graphic design.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές