Show simple item record

Η επίδραση των τεχνικών marketing στην αυτοπεποίθηση των καταναλωτών

dc.contributor.advisorΣίμος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΠαγκράτη, Άννα
dc.date.accessioned2023-10-27T06:59:29Z
dc.date.available2023-10-27T06:59:29Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5504
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5341
dc.description.abstractΣτη σύγχρονη εποχή, με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, των μέσων επικοινωνίας & την άμεση διακίνηση των ιδεών, ένας τομέας που έχει επίσης ανθίσει είναι αυτός της προσωπικής ανάπτυξης και αυτοβελτίωσης. Καθημερινά, ερχόμαστε σε επαφή με άρθρα, διαφημίσεις, ψυχαγωγικά μέσα, ακόμα και άτομα επιρροής, τα οποία προβάλλουν την αγάπη του εαυτού & παρακινούν το κοινό να υιοθετήσει αυτήν την αντίληψη. Φυσικά, μία τέτοια νοοτροπία, η οποία πηγάζει από – καθώς και επηρεάζει – τον εσωτερικό κόσμο του καθενός, είναι λογικό να γίνεται έναυσμα και για το κομμάτι της προσέγγισης των καταναλωτών από επιχειρήσεις & οργανισμούς, δεδομένης της σημασίας της προσωπικότητας και της αντίληψης στην αγοραστική συμπεριφορά. Στοχεύοντας στην μεταφορά του θετικού αυτού μηνύματος της αυτοεκτίμησης & αυτοπεποίθησης στους καταναλωτές ορισμένες φορές, και στην διακριτική προσπάθεια πειθούς ότι κανείς χρειάζεται κάποιο προϊόν/υπηρεσία για να γίνει καλύτερος κάποιες άλλες φορές, οι τεχνικές marketing των εταιριών μπορούν αναμφίβολα να επηρεάσουν το κοινό τους με άλλοτε θετικό & άλλοτε αρνητικό πρόσημο. Αυτός είναι και ο σκοπός αυτής της εργασίας, να εξετασθεί το ενδεχόμενο και ο βαθμός στον οποίο ένα ανθρώπινο ον μεταβάλλεται ψυχικά από τις τεχνικές αυτές, αλλά και πώς οι ίδιες οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν αυτό το κίνημα με θεμιτό τρόπο, ώστε να συμβάλλουν σε αυτό, ενδυναμώνοντας ταυτόχρονα και τη θέση τους στην αγορά. Μέσα στις επόμενες σελίδες, θα μελετηθούν και θα παρατεθούν έρευνες, θεωρητικές προσεγγίσεις, καθώς και παραδείγματα, ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με το θέμα και τις ποικίλες παραμέτρους του.el
dc.format.extent69el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑυτοπεποίθησηel
dc.subjectΑυτοβελτίωσηel
dc.subjectΤεχνικές marketingel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΨυχολογικές θεωρίεςel
dc.subjectΑγοραστική συμπεριφοράel
dc.subjectΑγοράel
dc.titleΗ επίδραση των τεχνικών marketing στην αυτοπεποίθηση των καταναλωτώνel
dc.title.alternativeThe effect of marketing techniques on the confidence of consumersel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚάβουρα, Ανδρονίκη
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstracttranslatedIn the modern age, with the development of technology, communication media & the instant flow of ideas, one area that has also flourished is that of personal development and self-improvement. Every day, we are exposed to articles, advertisements, entertainment media, and even influential figures that promote self-love & encourage the public to adopt this concept. Certainly, such a mentality, which originates from - as well as affects - the inner world of everyone, it is only rational that it also becomes a trigger for the area of the reach of consumers by businesses & organizations, given the importance of personality and perception in the purchasing behavior. Aiming at conveying this positive message of self-esteem to consumers at times, and subtly trying to convince them that one needs a product/service to become better at other times, companies' marketing techniques can undoubtedly influence their audiences in a sometimes positive & sometimes negative manner. And this is the purpose of this assignment, to examine the possibility and the extent to which a human being is mentally altered by these techniques, while also the ways that the companies themselves can use this movement in a moral way, so as to contribute to it, while simultaneously strengthening their position in the market. Within the following pages, researches, theoretical approaches, and examples will be studied and stated, in order to draw conclusions about the subject and its various branches.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές