Ανάπτυξη και σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας 'Path'
Development and design of 'Path' business identity
Keywords
Εταιρική ταυτότητα ; Branding ; Παραστατικές τέχνες ; ΤυπογραφίαAbstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τη προώθηση της εταιρικής ταυτότητας ενός εργαστηρίου παραστατικών τεχνών. Το Path είναι ένα υποθετικό εργαστήρι παραστατικών τεχνών που δεν έχει σταθερή τοποθεσία αλλά μετακινείται από περιοχή σε περιοχή διοργανώνοντας μαθήματα χορού, μουσικής και θεάτρου. Σκοπός με το σχεδιασμό αυτής της ταυτότητας ήταν να διερευνηθούν λύσεις στις οποίες η αποτύπωση εννοιών όπως η κίνηση, ο ρυθμος κτλ δεν γίνεται με παραστατικό τρόπο αλλά με τη χρήση σχημάτων, τυπογραφίας και χρωμάτων ως μια προσπάθεια εξερεύνησης της σχέσης μεταξύ παραστατικών και γραφικών τεχνών.
Abstract
The present thesis is about the design, development, and promotion of the business identity of a performing arts workshop. Path is a hypothetical performing arts workshop that does not have a fixed location but moves from region to region organizing dance, music, and theater classes. The purpose of designing this identity was to explore solution in which the depiction of concepts such as movement, rhythm etc. is not done in a representational way but with the use of shapes, typography, and colors as an attempt to explore the relationship between performing and graphic arts.