Σχεδιασμός βιβλίου: "Live in print: Μουσικές υποκουλτούρες και έντυπη επικοινωνία"
Book design: "Live in print: Music subcultures and print communication"
Keywords
Σχεδιασμός βιβλίου ; Έντυπα ; Μουσική ; Υποκουλτούρα ; Έκφραση ; ΑισθητικήAbstract
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία είναι ο σχεδιασμός ενός βιβλίου με όνομα “LIVE IN PRINT: Μουσικές υποκουλτούρες μέσα από το έντυπο”, καθώς επίσης και σχεδιασμός συνοδευτικών προωθητικών εντύπων (αφίσα, φυλλάδια και σελιδοδείκτες). Το βιβλίο αυτό βασίζεται σε μια έρευνα πάνω σε έντυπα που σχεδιάστηκαν από άτομα που ανήκαν σε ορισμένες μουσικές υποκουλτούρες,
συγκεκριμένα της ψυχεδέλειας, του πανκ και του χιπ-χοπ. Όλες αυτές οι υποκουλτούρες διαφέρουν μεταξύ τους, όμως η καθεμία τους έχει μια ξεχωριστή αισθητική, που συναντάμε σε αφίσες, φυλλάδια και περιοδικά της εποχής. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η παρουσίαση της σχεδιαστικής αυτής αισθητικής και η ανάλυση της σημασίας της για κάθε μουσική υποκουλτούρα.
Abstract
This thesis is the design of a book called “LIVE IN PRINT: Music subcultures and print communication”, as well as the design of addition promotional prints (poster, flyers and bookmarks). This book is based in a research about prints by members of music subcultures, specifically those of psychedelia, punk and hip-hop. All of these music subcultures are different from each other, but each one of them has a special aesthetic, that can be found in posters, flyers and magazines of each era. This paper aims in showcasing that specific aesthetic of design and the analysis of its importance for each music subculture.