Διάλογος κατά μήκος του μπλε ορατού φάσματος
Deconstruction
Keywords
ΚυανοτυπίαAbstract
Η διπλωματική εργασία που ακολουθεί αντιπροσωπεύει ένα βιωματικό ταξίδι στη σφαίρα της
εννοιολογικής και αισθητικής αποδόμησης που εφαρμόζεται σε προϋπάρχοντα οικογενειακά
φωτογραφικά υλικά. Το επίκεντρο αυτής της αποδόμησης βρίσκεται στην εναλλακτική
φωτογραφική τεχνική γνωστή ως «Κυανοτυπία». Ταυτόχρονα, η αναγκαιότητα αποδόμησης κάθε
φωτογραφικού στοιχείου με ωθεί προς την εξερεύνηση και την εξέταση των «Συγκείμενων της
φωτογραφικής εικόνας» που πρωτοσυναντώ και αρχίζω να κατανοώ μέσα από το φωτογραφικό
κείμενο που έγραψε ο κ. Κωστής Αντωνιάδης στο βιβλίο του με τίτλο «Λανθάνουσα εικόνα».
Abstract
The thesis that follows represents an experiential journey into the realm of conceptual and
aesthetic deconstruction of pre-existing family photographic materials. The focus of this
deconstruction is on the alternative photographic technique known as “Cyanotype”. At the same
time, the necessity of deconstructing each photographic element pushes me towards the
exploration and examination of the "Specifics of the photographic image" that I first encounter and
begin to understand through the photographic text written by Mr. Kostis Antoniadis in his book
entitled "Latent Image ».