Δυνάμεις οχημάτων σε τρεις διαστάσεις
Forces analysis of vehicles in three dimensions
Keywords
Μαθηματικό μοντέλο ; Απαιτούμενη πρόσφυση ; Διαθέσιμη πρόσφυση ; Αντιδράσεις εδάφους ; Σενάρια περιπτώσεωνAbstract
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία εξετάζει τις δυνάμεις που επενεργούν σε ένα όχημα σε τρείς διαστάσεις. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο θέτονται ο σκοπός της εργασίας, δηλαδή τι είναι αυτό το οποίο πραγματεύεται η εργασία και οι στόχοι με τους οποίους θα επιτευχθεί. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά του συστήματος συντεταγμένων πάνω με το οποίο θα γίνει η μελέτη του οχήματος. Επίσης, δημιουργείται το μαθηματικό μοντέλο, δηλαδή οι εξισώσεις οι οποίες χρησιμοποιούνται για την εύρεση των απαιτούμενων μεγεθών, ξεκινώντας με το να θέσουμε τα μεγέθη τα οποία θα απαρτίσουν τις εξισώσεις αυτές και τέλος την αναλυτική εύρεση των εξισώσεων αυτών. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνονται οι υπολογιστικές εφαρμογές, δηλαδή αριθμητικά παραδείγματα με μικρές μεταβολές στα μεγέθη από περίπτωση σε περίπτωση ώστε να δημιουργούνται αλλαγές άξιες προς αξιολόγηση και σχολιασμό. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα των υπολογιστικών εφαρμογών σε γραφήματα και γίνεται εκτενέστερος σχολιασμός των συμπερασμάτων που προκύπτουν και ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις.
Abstract
This thesis examines the forces acting on a vehicle in three dimensions. Initially, the purpose of the work is set in the first chapter, i.e. what is the work dealing with and the goals with which it will be achieved. In the second chapter, reference is made to the coordinate system on which the vehicle will be studied. Also, the mathematical model is created, i.e. the equations that are used to find the required quantities, starting with setting the quantities that will make up these equations and finally the analytical finding of these equations. In the third chapter, the computational applications are made, i.e. numerical examples with small changes in the sizes from case to case in order to create changes worthy of evaluation and comment. In the fourth and last chapter, the results of the computational applications are presented in graphs and a more extensive commentary on the resulting conclusions and interesting observations is made.