Recent Submissions

  • Έχασα την ψυχή μου 

    Σακούτης, Οδυσσέας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)
    Ένα αγόρι παίζει το νέο βιντεοπαιχνίδι που βρήκε στο σπίτι του. Την πρώτη φορά που χάνει, η ψυχή του παγιδεύεται στο βιντεοπαιχνίδι και μετά από μια σειρά αλλόκοτων καταστάσεων μεταφέρεται και εκείνο στο σκοτεινό δάσος του ...
  • Μελέτη και συντήρηση λαβάρου του Ομίλου Κρητών "Σμύρνη" με προσωπογραφία του Ελευθερίου Βενιζέλου. 

    Σκλαβουνάκη, Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-20)
    Το αντικείμενο της εν λόγω διπλωματικής εργασίας, είναι η μελέτη και η συντήρηση ενός σατέν μεταξωτού λαβάρου, που αποτελείται από δύο όμοια κομμάτια υφάσματος ενωμένα (ραμμένα) μεταξύ τους ώστε να φαίνεται η σατέν όψη του ...
  • THRESHOLD («Όριο») Έρευνα πάνω στις προκλήσεις και προσεγγίσεις για τη δημιουργία μικρού μήκους ταινίας animation, με τον συνδυασμό δισδιάστατων και τρισδιάστατων τεχνικών και φάκελος παραγωγής 

    Πιερράκος, Ηλίας Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-09)
    Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα παρουσιαστεί το προσχέδιο της ταινίας «THRESHOLD». Θα αναλυθούν το σκεπτικό της ιδέας, οι σεναριακές επιλογές και η μεθοδολογική προσέγγιση στην ανάπτυξη και την οπτική της αφήγηση, καθώς ...
  • Κατοικία στην Καστέλλα 

    Χαρατσάρη, Ευσταθία Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-02-29)
    Η πτυχιακή αφορά στη μελέτη της ενεργοποίησης ενός εγκαταλελειμμένου κελύφους στην Καστέλλα του Πειραιά με σκοπό τον σχεδιασμό του ως κατοικία. Το κτήριο αποτελείται από τέσσερεις ορόφους και ισόγειο, έχει νοτιοανατολικό ...
  • Η Εκτεταμένη Πραγματικότητα: Εικονική/Επαυξημένη/Μικτή Πραγματικότητα 

    Σταθαράς, Μάριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-11)
    Η εκτεταμένη πραγματικότητα (VR) αναφέρεται σε μια τεχνολογία που επιτρέπει στους χρήστες να αλληλοεπιδρούν με το περιβάλλον τους μέσω ψηφιακών στοιχείων που ενσωματώνονται στον πραγματικό κόσμο. Η VR συνήθως υλοποιείται ...
  • The serpent's duel 

    Ιωάννου, Σταυρούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-26)
    Ταινία, μικρού μήκους, δράση, 2d/3d animation. Ένας κυνηγός αναζητά την μαγεία ενός νεκρού φιδιού για να βοηθήσει την οικογένεια του, όμως αναγκάζεται να την διεκδικήσει όταν η αρχηγός των ακόλουθων του φιδιού ξυπνά και ...
  • Κύκλοι 

    Γκόρος, Ανδρέας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-01)
    Η εκπόνηση της παρούσας Πτυχιακής Εργασίας έχει ως στόχο την περιγραφή της διαδικασίας σχεδιασμού και δημιουργίας μιας εικονογραφημένης νουβέλας με τίτλο "Κύκλοι" καθώς και την παρουσίαση του τελικού προϊόντος και του ...
  • Έργο Κάντορ 

    Δήμας, Τριαντάφυλλος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-29)
    Η πτυχιακή εργασία πρόκειται για ένα ατμοσφαιρικό παιχνίδι τρόμου και εξερεύνησης, το οποίο τοποθετείται στις αρχές του 20ου αιώνα, με τον παίκτη να προσπαθεί να ανακαλύψει μέσω της πλήρης διάδρασης που έχει μέσα από την ...
  • Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας της Εταιρίας Chimère 

    Κογεράκης, Αλέξανδρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία μιας εταιρίας προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας και ο σχεδιασμός της εταιρικής της ταυτότητας, αλλά και των συσκευασιών της μέσω τρισδιάστατης μοντελοποίησης. ...
  • Εικονογράφηση παιδικού βιβλίου, “H εξαφάνιση του Τζόνι Γουέβερλι” 

    Καγιάφα, Δανάη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-11)
    Εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο βασισμένο στο αστυνομικό μυθιστόρημα της Agatha Christie, "The Adventure of Johnnie Waverly". Οι χαρακτήρες σε αυτό το εικονογραφημένο βιβλίο παίρνουν την μορφή ζώου, ανάλογα με την προσωπικότητα ...
  • Ο Ρόλος της Αφήγησης και της Φωτογραφίας στην Επικοινωνία και στη Διαχείριση του Ψυχικού Τραύματος 

    Παναγιωτίδη, Δανάη-Πολυξένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-02)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά διεπιστημονικά το θέμα της αφήγησης μέσω μιας εκτενούς βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Ο κύριος άξονας της έρευνας επικεντρώνεται σε θεματικούς τομείς που αφορούν τη γλώσσα και την ...
  • Medieval Warfare World of Wars 

    Νεογεώργης, Δημήτριος; Παλυβός, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)
    Ενα παιχνίδι στρατηγικής που θα βυθίσει τους παίκτες σε έναν σκοτεινό μεσαιωνικό κόσμο. Σε αυτό το παιχνίδι οι παίκτες θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν όλες τις ικανότητες στρατηγικής σκέψης και σχεδιασμού για να νικήσουν τους ...
  • Οικολογική συσκευασία και εταιρική ταυτότητα 

    Κολιοκώστας, Κωνσταντίνος; Ανδρεοπούλου, Στυλιανή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)
  • Ελευσίνα: Μεταμορφώσεις μέσα στον χρόνο. 

    Τσίρος, Σωτήριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-02)
    Η Ελευσίνα είναι πόλη με διαχρονική παρουσία στην ελληνική ιστορία και ως εκ τούτου έχει υποστεί μεταμορφώσεις μέσα στο χρόνο. Η σύγχρονη εικόνα της απέχει πολύ από αυτήν της αρχαίας Ελευσίνας, η οποία φημιζόταν για το ...
  • Κηφισός: Δόμηση και μετάπλαση του αστικού ιστού 

    Σταθοπούλου, Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)
    Ο Κηφισός ποταμός, ο οποίος μαζί με τους παραποτάμους, τους χειμάρρους και τα ρέματά του καλύπτει το 70% του Αττικού λεκανοπεδίου, αποτέλεσε αντικείμενο φωτογραφικής μελέτης που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της παρούσας ...
  • Μια οπτικοακουστική αναπαράσταση του φαινομένου "Prisoner's Cinema" μεσω της κινούμενης εικόνας 

    Προφητηλιώτη, Ελευθερία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-04)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία εμβαθύνει στο φαινόμενο “Prisoner’s Cinema”, χρησιμοποιώντας το μέσο των κινουμένων σχεδίων για να εξερευνήσει και να απεικονίσει αυτή την εμπειρία οπτικοακουστικών ψευδαισθήσεων. Η ταινία ...
  • ''Πλανήτης Ορφέας'', εικονογράφηση βιβλίου 

    Καλλιγάς, Πέτρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-09)
  • Η Επίδραση των Κύριων Καλλιτεχνικών Κινημάτων του 20ου αιώνα στο Animation 

    Μεταξά, Κωνσταντίνα Ερασμία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-04)
    Σκοπός της εργασίας είναι η σύνδεση και η αλληλεπίδρασης των κύριων καλλιτεχνικών κινημάτων του 20ου αιώνα, με στόχοτηνανάδειξη της επίδρασής τους στον τομέα του animation.
  • Ο A.S.U. και ο χαμένος σπόρος 

    Παπαδόπουλος, Ελευθέριος; Χρήστου, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024)
    Σχεδίαση και δημιουργία βιντεοπαιχνιδιού.

View more