Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 13
Εφαρμογή διαχείρισης δεδομένων από αισθητήρες και λήψη αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)
This thesis deals with the construction of a full-stack Smart Home application that manages data and makes decisions, based on the existing rules system, with the ultimate goal of controlling various home appliances through ...
Σχεδίαση και υλοποίηση εικονικού περιβάλλοντος του κτιρίου Κ16 του τμήματος μηχανικών πληροφορικής και υπολογιστών για την καθοδήγηση πρωτοετών φοιτητών στις αίθουσες και τις υπηρεσίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-20)
Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση και κατασκευή ενός εικονικού περιβάλλοντος του τμήματος μηχανικών πληροφορικής και υπολογιστών με τη χρήση της πλατφόρμας Unity, σε συνδυασμό με τη γλώσσα προγραμματισμού ...
Εφαρμογή αλγορίθμου για την προσαρμογή δυσκολίας στο παιχνίδι «Βρες τις διαφορές» με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)
Η παρούσα Διπλωματική Εργασία επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός αλγορίθμου
Τεχνητής Νοημοσύνης για το κλασσικό παιχνίδι «Βρες τις Διαφορές». Χρησιμοποιείται ο
αλγόριθμος Δέντρο Απόφασης ή Decision Tree Classifier όπου ...
Εξατομικευμένη εφαρμογή για προτάσεις δραστηριοτήτων σε επισκέπτες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)
Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Εξατομικευμένη εφαρμογή για προτάσεις
δραστηριοτήτων σε επισκέπτες στην Ελλάδα» ασχολείται με την δημιουργία μιας εφαρμογής η οποία
θα είναι εύκολη στην χρήση και θα παρέχει ...
Ερμηνεύσιμα μοντέλα βαθιάς μάθησης για την αναγνώριση εικόνας: συγκριτική μελέτη τεχνικών επεξηγήσιμης τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την εξερεύνηση τεχνικών επεξηγήσιμης τεχνητής νοημοσύνης για μοντέλα βαθιάς μάθησης που χρησιμοποιούνται στην αναγνώριση εικόνων. Πιο συγκεκριμένα, θα συγκριθούν και θα αξιολογηθούν ...
Εφαρμογή πρότασης πλάνου δραστηριοτήτων με βάση το προφίλ του χρήστη για τουρίστες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αναλύει και υλοποιεί ένα σύστημα
προτάσεων με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των τουριστών στην Ελλάδα.
Εστιάζοντας στη δημιουργία εξατομικευμένων προφίλ για κάθε χρήστη, το
σύστημα προτάσεων ...
Ευφυές ψηφιακό παιχνίδι ψυχαγωγικού σκοπού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)
Η πτυχιακή εργασία, έχει στόχο την διερεύνηση των τεχνικών
πτυχών των ευφυών ψηφιακών παιγνιδιών και την εξέλιξή τους.
Σκοπό της είναι η υλοποίηση ενός ψυχαγωγικού και εκπαιδευτικού
παιχνιδιού.
Το επίκεντρο της προσοχής ...
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για την εκμάθηση γλωσσών προγραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τον σχεδιασμό διαδικτυακής εφαρμογής με σκοπό την εκμάθηση γλωσσών προγραμματισμού. Αρχικά γίνεται μια εισαγωγή για την έννοια της ηλεκτρονική μάθησης και τις επιρροές που έχει ...
Σύστημα συστάσεων τουριστικών προορισμών με χρήση γνωσιακών γράφων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)
Σε έναν διαδικτυακό κόσμο που οι πληροφορίες ολοένα και αυξάνονται είναι σημαντική η εύρεση ενός μοντέλου προτεινόμενων που θα παρέχει στον χρήστη τις κατάλληλες συστάσεις. Το πεδίο του τουρισμού αναδύεται ως ένα από τα ...
Το ψηφιακό παιχνίδι Scratch ως εκπαιδευτικό εργαλείο για τη διδασκαλία της αρχιτεκτονικής του ηλεκτρονικού υπολογιστή στο δημοτικό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-21)
Βρισκόμαστε στον 21ο αιώνα και τα παιδιά που γεννήθηκαν σε αυτό τον αιώνα μεγαλώνουν χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες από πολύ μικρά. Τα παιδιά από μικρή ηλικία αλληλοεπιδρούν και χειρίζονται tablet, κινητές συσκευές σε ...