Η ψηφιοποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών του δημοσίου τομέα με έμφαση στα ολοκληρωμένα προγράμματα ηλεκτρονικής διακίνησης έγγραφων ΙΡΙΔΑ
The digitalization of the services offered by the public sector with an emphasis on the integrated programs for the electronic handling of IRIDA documents
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Author
Τσικνή, Αικατερίνη
Date
2024-03-05Advisor
Αλεξόπουλος, ΑνδρέαςKeywords
Ψηφιακός μετασχηματισμός ; Ψηφιακή διακυβέρνηση ; Ηλεκτρονική διακυβέρνηση ; Δημόσιες υπηρεσίες ; ΙΡΙΔΑ ; Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων ; Covid-19 ; Digital transformationAbstract
Την περίοδο της τέταρτης βιομηχανικής επανάστασης την οποία διανύουμε η σημασία και οι επιδράσεις της τεχνολογίας είναι καθοριστικές σε όλους του τομείς της κοινωνικοοικονομικής οργάνωσης. Σε αυτό το πλαίσιο η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τα αποτελέσματα και τις εν γένει συνέπειες που προκλήθηκαν από την προσπάθεια εφαρμογής της διαδικασίας του ψηφιακού μετασχηματισμού στον δημόσιο τομέα, με έμφαση στα ολοκληρωμένα προγράμματα ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων. Ειδικότερα, ο ερευνητικός στόχος της παρούσας μελέτης επικεντρώνεται στην προσεκτική αξιολόγηση του πληροφορικού συστήματος διαχείρισης εγγράφων ΙΡΙΔΑ, με έμφαση στη λειτουργία, τις δυνατότητες, και την εφαρμογή του. Η έρευνα βασίστηκε στην ποσοτική μεθοδολογία, χρησιμοποιώντας δομημένα ερωτηματολόγια και στατιστική ανάλυση προκειμένου να συλλεχθούν και να επεξεργαστούν τα δεδομένα. Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν τη θετική αποδοχή των δημόσιων υπαλλήλων στην υιοθέτηση των προγραμμάτων ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων, καθώς μέσα από την έρευνα αναδείχθηκαν θετικές επιδράσεις στην εργασιακή αποδοτικότητα και στην ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται.
Abstract
During the period of the fourth industrial revolution which we are experiencing, the significance and impacts of technology are decisive in all sectors of socio-economic organization. In this context, this thesis deals with the results and the general consequences caused by the effort to apply the digital transformation process in the public sector, with an emphasis on integrated programs for electronic document distribution. Specifically, the research objective of this study focuses on the careful evaluation of the IRIDA document management information system, with an emphasis on its functionality, capabilities, and application. The research was based on quantitative methodology, using structured questionnaires and statistical analysis in order to collect and process data. The results demonstrate the positive reception of public employees in adopting programs for electronic document distribution, as the research highlighted positive effects on work efficiency and the quality of the services provided.