Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διαχείριση και ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων στο δημόσιο τομέα. Η περίπτωση της εκπαίδευσης των δικαστικών υπαλλήλων

dc.contributor.advisorΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.authorΣκούρτη, Καλλιόπη
dc.date.accessioned2024-03-29T11:44:25Z
dc.date.available2024-03-29T11:44:25Z
dc.date.issued2024-03-27
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6273
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6109
dc.description.abstractΗ Εκπαίδευση των Δικαστικών Υπαλλήλων, ένας τομέας στον οποίο συντελούνται σημαντικές αλλαγές, έχει λάβει περιορισμένη διερεύνηση. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αποτυπώσει τις απόψεις των δικαστικών υπαλλήλων, τόσο σχετικά με την εισαγωγική τους εκπαίδευση όσο και με τη διαρκή τους επιμόρφωση, με ιδιαίτερη έμφαση σε θέματα που αφορούν στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Υπαλλήλων. Ένα διαδικτυακό, ανώνυμο ερωτηματολόγιο με 25 ερωτήσεις κλειστού τύπου, διανεμήθηκε σε δικαστικούς υπαλλήλους από όλη την ελληνική επικράτεια. Απάντησαν 274 άτομα. Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων (82%) ήταν γυναίκες, ενώ περίπου οι μισοί (49%), ήταν από 46 μέχρι 55 ετών. Το 77% των ερωτηθέντων ήταν γραμματείς Δικαστηρίων. Περίπου το 60% των συμμετεχόντων υπηρετεί σε μεγάλα αστικά κέντρα. Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων, σε ποσοστό άνω του 85%, θεωρούν απαραίτητη την εκπαίδευση-επιμόρφωση και συμφωνούν ότι από αυτήν προκύπτουν πολλαπλά οφέλη, ενώ πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες (55%) συμφωνούν ότι η ίδρυση της Σχολής ήταν απολύτως αναγκαία, εκφράζοντας κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με τον τόπο και τον τρόπο λειτουργίας της. Στην παρούσα εργασία εκφράζονται οι απόψεις των Δικαστικών Υπαλλήλων στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, κατά την οποία έχει ήδη ξεκινήσει η λειτουργία της Σχολής.el
dc.format.extent126el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΕπιμόρφωσηel
dc.subjectΔικαστικοί υπάλληλοιel
dc.subjectΕθνική Σχολή Δικαστικών Υπαλλήλωνel
dc.subjectΕκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.titleΔιαχείριση και ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων στο δημόσιο τομέα. Η περίπτωση της εκπαίδευσης των δικαστικών υπαλλήλωνel
dc.title.alternativeHuman resource management and development in the public sector. The case of the education of judicial clerksel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΓκίκα, Ελένη
dc.contributor.committeeΜάνθος, Απόστολος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔημόσια Διοίκηση – Δημόσιο Μάνατζμεντel
dc.description.abstracttranslatedTraining of Judicial Clerks, is an area in which significant changes are taking place, but has received limited investigation. The purpose of this paper is to capture the views of judicial clerks, both regarding their introductory education and their continuing training, with a particular emphasis on issues related to the National School of Judicial Clerks. An online, anonymous questionnaire with 25 closed questions was distributed to judicial clerks from all over the Greek territory. There were 274 people responses. The majority of participants (82%) were women, while about half (49%) were between 46 and 55 years old. About 77% of the respondents were Court Clerks. About 60% of participants serve in large urban centers. The majority of the participants, in a percentage of over 85%, consider education and training necessary and agree that multiple benefits arise from it, while more than half of the respondents (55%) agree that the establishment of the School was absolutely necessary, expressing some reservations regarding its place and mode of operation. In this work, the opinions of the Judicial Clerks are expressed at the specific moment in time, when the School has already started operating.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές