Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εταιρική ταυτότητα και προωθητικό υλικό εταιρίας ρούχων από βιώσιμα υλικά με την επωνυμία “Revive”

dc.contributor.advisorMetzitakos, Rossetos
dc.contributor.authorΡούσης, Δημήτριος
dc.date.accessioned2024-04-02T07:23:37Z
dc.date.available2024-04-02T07:23:37Z
dc.date.issued2024-03-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6310
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6146
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία αφορά την μελέτη και σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας “Revive” για την δημιουργία και πώληση ρούχων από βιώσιμα υλικά και παλιά ρούχα. Σκοπός είναι η προσέγγιση για αγορά νέων ρούχων μέσα από μία διαδικασία που έχει θετικό αντίκτυπο προς το περιβάλλον και ένα πιο σύγχρονο ύφος όσον αφορά την αισθητική των ρούχων συμβολίζοντας το μέλλον και την εξέλιξη. Η έρευνα που έχει γίνει έχει σχέση με τις αρνητικές επιπτώσεις της fast fashion και τα υλικά που χρησιμοποιούνται τα οποία μολύνουν το περιβάλλον. Ακόμη έγινε έρευνα σε σχέση με την βιωσιμότητα και τα νέα υλικά που χρησιμοποιούνται και μπορούν να αντικαταστήσουν τις διαδικασίες για την δημιουργία ρούχων που είναι επιβλαβλές για το περιβάλλον.el
dc.format.extent50el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕταιρική ταυτότηταel
dc.subjectBrandingel
dc.subjectΜόδαel
dc.subjectFashionel
dc.subjectΒιωσιμότηταel
dc.titleΕταιρική ταυτότητα και προωθητικό υλικό εταιρίας ρούχων από βιώσιμα υλικά με την επωνυμία “Revive”el
dc.title.alternativeBrand identity and promotional material for a clothing company made from sustainable materials with the brand name “Revive”el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΔεβετζή, Iωάννα
dc.contributor.committeePapadomanolaki, Maria
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe thesis presents the study,research and design of the brand identity “Revive” for the creation and sale of clothes from sustainable materials and old clothes. The purpose is to approach buying new clothes through a process that has a positive impact on the environment and a more modern style in terms of the aesthetics of clothes symbolizing the future and evolution. The research that has been done is related to the negative effects of fast fashion and what materials are used that pollute the environment. Research has also been done in relation to sustainability and new materials used that can replace processes for creating clothes that are harmful to the environment.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές