Show simple item record

Σχεδιασμός ταυτότητας και προώθηση της ομάδας e-sports "THE UNGAMERZ"

dc.contributor.advisorΜαρτίνη, Ελένη
dc.contributor.authorΤόπη, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2024-04-02T08:53:40Z
dc.date.available2024-04-02T08:53:40Z
dc.date.issued2024-03-20
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6321
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6157
dc.description.abstractΕισαγωγή: Τα παιχνίδια, ως μια από τις παλαιότερες μορφές ανθρώπινης αλληλεπίδρασης, έχουν διαδραματίσει θεμελιώδη ρόλο στη διαμόρφωση της κοινωνικής δυναμικής σε όλη την ιστορία. Σκοπός: Αυτή η εργασία εμβαθύνει στη δημιουργία, σχεδιασμό και προώθηση της εταιρικής ταυτότητας μιας συλλογικότητας διαδικτυακών παιχνιδιών. Λειτουργεί ως πλατφόρμα για ψυχαγωγία από απόσταση, ανταγωνισμό και κοινωνικοποίηση, καλύπτοντας ιδιαίτερα τα ενδιαφέροντα των νέων. Μέθοδος: Η μελέτη βασίζεται στην ολοκληρωμένη ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας γύρω από την εταιρική ταυτότητα. Στη συνέχεια δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο για να συγκεντρωθούν πληροφορίες για τις στάσεις και τις συνήθειες των ατόμων απέναντι σε διάφορες κατηγορίες παιχνιδιών. Τα δεδομένα που ελήφθησαν αναλύθηκαν αυστηρά προκειμένου να τεκμηριώσουν τη δημιουργία της υπό διερεύνηση εταιρικής ταυτότητας. Συμπεράσματα – Συζήτηση: Η ανάλυση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και τα ευρήματα από το ερωτηματολόγιο υπογραμμίζουν την πολύπλευρη φύση της εταιρικής ταυτότητας στη σφαίρα των κοινοτήτων διαδικτυακών παιχνιδιών. Κατανοώντας το πλούσιο ιστορικό πλαίσιο και την εξελισσόμενη δυναμική της κοινωνικής αλληλεπίδρασης στον περιβάλλοντα χώρο των παιχνιδιών, είμαστε καλύτερα εξοπλισμένοι για να πλοηγηθούμε στις πολυπλοκότητες της δημιουργίας μιας εταιρικής ταυτότητας. Μέσω της σύνθεσης θεωρητικού πλαισίου και εμπειρικών δεδομένων, αποκτούμε πολύτιμες γνώσεις για τις προτιμήσεις, τις συμπεριφορές και τις φιλοδοξίες του κοινού-στόχου μας. Αυτή η διαφοροποιημένη κατανόηση μάς δίνει τη δυνατότητα να προσαρμόσουμε τις στρατηγικές επωνυμίας μας ώστε να ευθυγραμμίζονται με τα ενδιαφέροντα και τις αξίες των μελών της κοινότητάς μας, ενισχύοντας την αίσθηση του ανήκειν και της συνοχής μέσα στη συλλογικότητα διαδικτυακών παιχνιδιών. Η διαδικασία δημιουργίας, σχεδιασμού και προώθησης της εταιρικής μας ταυτότητας δεν είναι απλώς μια επιφανειακή άσκηση, αλλά μια σκόπιμη και στρατηγική προσπάθεια που στοχεύει στη δημιουργία μιας ξεχωριστής και διαρκούς παρουσίας στο τοπίο του gaming. Αξιοποιώντας τις γνώσεις που προκύπτουν από την έρευνα και την ανάλυση, μπορούμε να καλλιεργήσουμε μια ταυτότητα που έχει απήχηση στο κοινό μας, προκαλεί συναισθήματα και ενισχύει τη δέσμευση και την αφοσίωση σε διάρκεια χρόνου. Λέξεις κλειδιά: Ηλεκτρονικά παιχνίδια, Φίλοι, e-sports, Ασφαλής χώρος, Μέλλον, Διασκέδασηel
dc.format.extent116el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρονικά παιχνίδιαel
dc.subjectΑσφαλής χώροςel
dc.subjectΔιασκέδασηel
dc.subjectΜέλλονel
dc.subjectVideo Gamesel
dc.subjectElectronic Sportsel
dc.subjectSafe Spaceel
dc.subjectFutureel
dc.subjectEntertainmentel
dc.titleΣχεδιασμός ταυτότητας και προώθηση της ομάδας e-sports "THE UNGAMERZ"el
dc.title.alternativeIdentity design and promotion of the e-sports team "THE UNGAMERZ"el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜετζητάκος, Ρωσσέτος
dc.contributor.committeeΜατθιόπουλος, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedIntroduction: Games, as one of the oldest forms of human interaction, have played a fundamental role in shaping social dynamics throughout history. Purpose: This paper delves into the intricacies of creating, designing and promoting the corporate identity of an online gaming collective. It acts as a platform for remote entertainment, competition and socializing, particularly catering to the interests of young people. Method: The basis of this study is a comprehensive review of the international literature surrounding corporate identity. A questionnaire was then carefully designed and administered to gather information about people's attitudes and habits in various gambling categories. The data obtained was rigorously analyzed to inform the development of the corporate identity under investigation. Conclusions – Discussion: The analysis of existing literature and findings from the questionnaire highlight the multifaceted nature of corporate identity in the realm of online gaming communities. By understanding the rich historical context and evolving dynamics of social interaction in gaming environments, we are better equipped to navigate the complexities of creating a compelling and compelling corporate identity. Through the synthesis of theoretical frameworks and empirical data, we gain valuable insights into the preferences, behaviors and aspirations of our target audience. This nuanced understanding enables us to tailor our brand strategies to align with the interests and values of our community members, fostering a sense of belonging and cohesion within our online gaming community. The process of creating, designing and promoting our corporate identity is not just a superficial exercise, but a deliberate and strategic effort aimed at creating a distinct and lasting presence in the gaming landscape. By leveraging the insights gained from research and analysis, we can cultivate a brand identity that resonates with our audience, evokes emotion, and builds engagement and loyalty over time. Keywords: Electronic Games, Friends, Electronic Sports, Safe Space, Future, Entertainmentel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές