Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας της Εταιρίας Chimère
Corporate Identity Design of Chimère Company
Λέξεις-κλειδιά
Εταιρική ταυτότητα ; Τρισδιάστατη Μοντελοποίηση ; Φύση ; Τεχνολογία ; ΧίμαιραΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία μιας εταιρίας προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας και ο σχεδιασμός της εταιρικής της ταυτότητας, αλλά και των συσκευασιών της μέσω τρισδιάστατης μοντελοποίησης. Η εταιρία που δημιουργήθηκε ονομάζεται Chimère, όνομα πλάσματος από την ελληνική μυθολογία το οποίο αποτελούταν από την ένωση διαφορετικών ζώων, όπως και η εταιρία έχει ως στόχο την ένωση διαφορετικών συστατικών, άλλων απόλυτα φυσικών και άλλων παραγόμενων μέσα από τελευταίες τεχνολογίες. Κύριος στόχος της Chimère η καλύτερη δυνατή περιποίηση της επιδερμίδας των καταναλωτών, μέσα από την έρευνα και δημιουργώντας προϊόντα τα οποία αναζητούν την ισορροπία μεταξύ φύσης και εργαστηρίων, παράδοσης και τεχνολογίας, αρχαίας γνώσης και καινοτομίας. Παρακάτω θα μιλήσουμε για την ιστορία της περιποίησης του δέρματος και τη φιλοσοφία, αλλά και το σχεδιασμό αυτού του brand.
Περίληψη
The purpose of this thesis is the creation of a skincare brand and the design of its identity. The name of the brand created is Chimère, the name of a creature from Greek mythology that was made up of a combination of different animals, just as the company aims to combine different ingredients, some completely natural and others derived through the latest technological innovations. Chimère’s main objective is to give consumers the best possible skin care, through research and by creating products that strive to find a balance between nature and laboratories, tradition and technology, ancient knowledge and innovation. In the following sections we will talk about the history of skincare and the philosophy as well as the design of this brand.