Show simple item record

Θεωρία και πρακτική εφαρμογής μιας επιτυχημένης επιχειρηματικής στρατηγικής του Διαδικτύου των Πραγμάτων (IoT) στην εποχή της Βιομηχανίας 4.0

dc.contributor.advisorΠαπουτσιδάκης, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΚαραπάνου, Πελαγία
dc.date.accessioned2024-04-18T11:11:01Z
dc.date.available2024-04-18T11:11:01Z
dc.date.issued2024-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6522
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6358
dc.description.abstractΣτη σημερινή εποχή της ψηφιακής μετάβασης, οι επιχειρήσεις υφίστανται ολοένα και περισσότερο μετασχηματισμούς που οδηγούν στην ψηφιοποίησή τους. Η παραδοσιακή βιομηχανία κατασκευής υπόκειται σε ψηφιακό μετασχηματισμό που επιταχύνεται από τις εξελισσόμενες τεχνολογίες (π.χ. έξυπνα ρομπότ, Διαδίκτυο των πραγμάτων, αισθητήρες, τρισδιάστατη εκτύπωση). Παγκοσμίως, οι επιχειρήσεις επιδιώκουν να εφαρμόσουν λύσεις βασισμένες στο IoT για να βελτιώσουν την παραγωγικότητά τους, την καινοτομία τους και να μειώσουν το κόστος και να βελτιώσουν τις αγορές τους στη διεθνή σκηνή. Λαμβάνοντας υπόψη τις τεράστιες δυνατότητες μετασχηματισμού που έχουν να προσφέρουν το IoT και τα μεγάλα δεδομένα στον βιομηχανικό τομέα, η υιοθέτηση του IoT σε όλα τα βιομηχανικά συστήματα είναι μια πρόκληση για να παραμείνουν ανταγωνιστικά και έτσι να μετατρέψουμε τη βιομηχανία σε ένα έξυπνο εργοστάσιο. Αυτή η εργασία παρουσιάζει την περιγραφή της διαδικασίας καινοτομίας και ψηφιοποίησης, ακολουθώντας το στρατηγικό σχέδιο της Βιομηχανίας 4.0 για την εφαρμογή μιας επιτυχημένης επιχειρηματικής στρατηγικής IoTel
dc.format.extent114el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαδίκτυο πραγμάτωνel
dc.subjectIoTel
dc.subjectΒιομηχανία 4.0el
dc.subjectΒιομηχανικό διαδίκτυο πραγμάτωνel
dc.subjectIIoTel
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.titleΘεωρία και πρακτική εφαρμογής μιας επιτυχημένης επιχειρηματικής στρατηγικής του Διαδικτύου των Πραγμάτων (IoT) στην εποχή της Βιομηχανίας 4.0el
dc.title.alternativeTheory and practice of a successful Internet of Things (IoT) business strategy in the era of Industry 4.0el
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSymeonaki, Eleni
dc.contributor.committeeDrosos, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.description.abstracttranslatedIn today's era of digital transition, businesses are increasingly undergoing transformations leading to their digitalisation. The traditional manufacturing industry is undergoing a digital transformation accelerated by evolving technologies (e.g. smart robots, Internet of Things, sensors, 3D printing). Globally, businesses are seeking to implement IoT-based solutions to improve their productivity, innovation, and reduce costs and improve their markets on the global stage. Considering the immense transformational potential that IoT and big data have to offer to the industrial sector, adopting IoT across industrial systems is a challenge to remain competitive and thus transform industry into a smart factory. This paper presents the description of the innovation and digitization process, following the strategic plan of Industry 4.0 to implement a successful IoT business strategy.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές