Show simple item record

Η Εκτεταμένη Πραγματικότητα: Εικονική/Επαυξημένη/Μικτή Πραγματικότητα

dc.contributor.advisorΕυσταθιάδου, Ουρανία
dc.contributor.authorΣταθαράς, Μάριος
dc.date.accessioned2024-04-18T12:06:29Z
dc.date.available2024-04-18T12:06:29Z
dc.date.issued2021-04-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6528
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6364
dc.description.abstractΗ εκτεταμένη πραγματικότητα (VR) αναφέρεται σε μια τεχνολογία που επιτρέπει στους χρήστες να αλληλοεπιδρούν με το περιβάλλον τους μέσω ψηφιακών στοιχείων που ενσωματώνονται στον πραγματικό κόσμο. Η VR συνήθως υλοποιείται μέσω φορητών συσκευών, όπως smartphones ή AR γυαλιά, που επιτρέπουν στους χρήστες να βλέπουν και να αλληλοεπιδρούν με εικονικά αντικείμενα που εμφανίζονται στον πραγματικό κόσμο. Η ιστορία της εκτεταμένης πραγματικότητας ξεκινά από τις δεκαετίες του 1960 και 1970, όταν οι πρώτες ιδέες για την επίτευξη συνένωσης του ψηφιακού κόσμου με τον πραγματικό εμφανίστηκαν στον τομέα της επιστήμης και της εφαρμοσμένης τεχνολογίας. Στη συνέχεια, με την πρόοδο της τεχνολογίας των υπολογιστών και των αισθητήρων, η VR άρχισε να αναπτύσσεται περαιτέρω. Τα τελευταία χρόνια, η VR έχει γνωρίσει έντονη ανάπτυξη και εφαρμογή σε διάφορους τομείς, όπως η ψυχαγωγία, η εκπαίδευση, η ιατρική, η σχεδίαση και η βιομηχανία. Σήμερα, η εκτεταμένη πραγματικότητα έχει ενσωματωθεί στην καθημερινότητά μας με προϊόντα και εφαρμογές που προσφέρουν εντυπωσιακές δυνατότητες, επιτρέποντας στους χρήστες να ζήσουν μια νέα διάσταση επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με τον κόσμο γύρω τους. Παράλληλα, οι τεχνολογικές εξελίξεις συνεχίζουν να διαμορφώνουν το μέλλον της ΕΠ, με τη δημιουργία νέων εφαρμογών και τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη.el
dc.format.extent64el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΨηφιακά στοιχείαel
dc.subjectΑλληλεπίδρασηel
dc.subjectΠραγματικός κόσμοςel
dc.subjectΕνσωματωμένος κόσμοςel
dc.subjectΑναπτυσσόμενη τεχνολογίαel
dc.subjectΔιαδραστικότηταel
dc.titleΗ Εκτεταμένη Πραγματικότητα: Εικονική/Επαυξημένη/Μικτή Πραγματικότηταel
dc.title.alternativeExtended Reality: Virtual/Augmented/Mixed Realityel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΓώγου, Σταματία
dc.contributor.committeeΚαραμάνη, Αντιγόνη
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedExtended Reality (XR) refers to a technology that allows users to interact with their environment through digital elements integrated into the real world. XR is typically implemented through portable devices such as smartphones or AR glasses, enabling users to see and interact with virtual objects that appear in the real world. The history of extended reality dates back to the 1960s and 1970s when initial ideas for merging the digital world with the physical world emerged in the fields of science and applied technology. Subsequently, with advancements in computer technology and sensors, XR began to further develop. In recent years, XR has experienced significant growth and application in various fields such as entertainment, education, healthcare, design, and industry. Today, extended reality has become integrated into our daily lives with products and applications offering impressive capabilities, allowing users to experience a new dimension of communication and interaction with the world around them. Meanwhile, technological advancements continue to shape the future of XR, with the creation of new applications and the improvement of user experience.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές