Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναδιαμόρφωση των στρατηγικών μάρκετινγκ για τουριστικές επιχειρήσεις λόγω της πανδημίας του Covid-19: Δημογραφική προσέγγιση

dc.contributor.advisorGOTSOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.authorΜογγογιάννη, Αργυρώ
dc.date.accessioned2024-04-23T12:57:34Z
dc.date.available2024-04-23T12:57:34Z
dc.date.issued2024-04-23
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6586
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6422
dc.description.abstractΗ πανδημία του Covid-19 έχει έναν αντίκτυπο χωρίς προηγούμενο στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία. Οι τουριστικές επιχειρήσεις υπέστησαν σοβαρές αναταραχές καθώς οι ταξιδιώτες αναγκάστηκαν να αναθεωρήσουν τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες και προτιμήσεις. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την επίδραση της πανδημίας του Covid-19 στις στρατηγικές μάρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων με έμφαση στη δημογραφική ανάλυση. Μια σημαντική πτυχή της εργασίας είναι η δημογραφική προσέγγιση που ακολουθείται. Καθορίζουμε την ανάγκη για μια τέτοια προσέγγιση, καθώς οι αλλαγές στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών συχνά εξαρτώνται από την ηλικία, το φύλο, την εκπαίδευση και άλλες δημογραφικές μεταβλητές. Μέσω δημογραφικής ανάλυσης, εξετάζουμε πως οι αλλαγές στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών διαφοροποιούνται ανάλογα με τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά. Μελετώντας τα αποτελέσματα της δημογραφικής ανάλυσης, αναδεικνύονται σημαντικές τάσεις και μοτίβα. Επιπροσθέτως, αναλύουμε πως οι τουριστικές επιχειρήσεις προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους μάρκετινγκ για να αντιμετωπίσουν αυτές τις αλλαγές. Εξετάζουμε επίσης τις νέες ευκαιρίες που προκύπτουν καθώς οι τουριστικές επιχειρήσεις προσπαθούν να προσελκύσουν τους ανανεωμένους ταξιδιώτες. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να παράσχει καλύτερη κατανόηση του τρόπου που η πανδημία του Covid-19 έχει διαμορφώσει τον τομέα του τουρισμού και να προτείνει στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορούν να βοηθήσουν τις τουριστικές επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν στις νέες προκλήσεις. Η εργασία αυτή παρέχει μια στοιχειώδη βάση για τη μελλοντική ανάπτυξη του τουρισμού στην εποχή μετά την πανδημία και προωθεί την αναζήτηση νέων τρόπων για την επιτυχημένη προσέγγιση του τουριστικού κοινού.el
dc.format.extent147el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΣτρατηγική μάρκετινγκel
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΠανδημίαel
dc.subjectCovid-19el
dc.subjectΔημογραφική ανάλυσηel
dc.subjectΠροσαρμογήel
dc.titleΑναδιαμόρφωση των στρατηγικών μάρκετινγκ για τουριστικές επιχειρήσεις λόγω της πανδημίας του Covid-19: Δημογραφική προσέγγισηel
dc.title.alternativeReforming marketing strategies for tourism businesses due to the Covid-19 pandemic: A demographic approachel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΜουτσάτσος, Χαράλαμπος
dc.contributor.committeeΣφυρόερα, Εμμανουέλα
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.description.abstracttranslatedThe Covid-19 pandemic has had an unprecedented impact on the global tourism industry. Tourism businesses have faced significant disruptions as travelers have been forced to reevaluate their travel habits and preferences. This dissertation examines the effect of the Covid-19 pandemic on the marketing strategies of tourism businesses, with a focus on demographic analysis. A significant aspect of this work is the demographic approach it adopts. We identify the need for such an approach, as changes in traveler preferences often depend on their demographic characteristics, such as age, gender, education, and other demographic variables. Through demographic analysis, we investigate how changes in traveler behavior vary based on their demographic traits. By studying the results of demographic analysis, important trends and patterns are highlighted. Additionally, we analyze how tourism businesses are adapting their marketing strategies to address these changes. We also examine the new opportunities that arise as tourism businesses seek to attract the evolving traveler. The aim of the current study is to provide a better understanding of how the Covid-19 pandemic has shaped the tourism industry and to propose marketing strategies that can help tourism businesses navigate the new challenges. This work provides a foundational basis for the future development of tourism in the post-pandemic era and promotes the exploration of new ways to successfully engage with the tourism audience.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές