Show simple item record

Η πειθαρχική ευθύνη των εκπαιδευτικών: προϋποθέσεις, περιπτωσιολογία και έννομη προστασία

dc.contributor.advisorΜάνθος, Απόστολος
dc.contributor.authorΣτράτου, Βασιλική
dc.date.accessioned2024-04-24T10:50:28Z
dc.date.available2024-04-24T10:50:28Z
dc.date.issued2024-04-23
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6603
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6439
dc.description.abstractΟι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης επιτελούν έργο υψηλής κοινωνικής ευθύνης, καθώς σε αυτό περιλαμβάνεται τόσο η διδασκαλία και η εκπαίδευση των μαθητών όσο και η ηθική και κοινωνική διαπαιδαγώγησή τους. Από την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και κατ΄ επέκταση από τη συμβολή και την προσπάθεια των εκπαιδευτικών, εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό, ο πολιτισμός, η πρόοδος, η οικονομική ανάπτυξη και η συνοχή της κοινωνίας. Λόγω της ιδιαιτερότητας και της σημαντικότητας του ρόλου τους, οφείλουν να επιδεικνύουν συμπεριφορά που να αποτελεί πρότυπο για τους μαθητές, να διαφυλάττουν το κύρος της δημόσιας εκπαίδευσης και να εμπεδώνουν την εμπιστοσύνη των γονέων και της κοινωνίας. Υπάρχουν, ωστόσο, εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του ρόλου τους, καθώς με τις ενέργειες και τις συμπεριφορές τους, προσβάλλουν το λειτούργημά τους, θίγουν το κύρος του δημόσιου σχολείου και την εμπιστοσύνη της πολιτείας και υπάρχουν συνέπειες σε βάρος τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της πειθαρχικής ευθύνης των εκπαιδευτικών. Αρχικά θα παρουσιαστεί και θα οριοθετηθεί το πλαίσιο των αρμοδιοτήτων, των υποχρεώσεων και τα καθηκόντων εντός του οποίου οφείλουν να ενεργούν οι εκπαιδευτικοί. Στη συνέχεια θα διερευνηθούν και θα παρουσιαστούν τα πειθαρχικά παραπτώματα των εκπαιδευτικών, οι πειθαρχικές ποινές καθώς και τα πειθαρχικά όργανα, τα οποία στο πλαίσιο της πειθαρχικής διαδικασίας έχουν την αρμοδιότητα να τις επιβάλλουν και θα αναδειχθούν πειθαρχικές περιπτώσεις εκπαιδευτικών από τη νομολογία των δικαστηρίων. Τέλος, η παρούσα εργασία θα διερευνήσει τις δυνατότητες που παρέχονται από την νομοθεσία για την προστασία των εκπαιδευτικών και θα διατυπώσει σχετικά συμπεράσματα και προτάσεις.el
dc.format.extent102el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΠειθαρχική ευθύνηel
dc.subjectΠειθαρχικό δίκαιοel
dc.subjectΠειθαρχικά παραπτώματαel
dc.subjectΠειθαρχικές ποινέςel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΠειθαρχικά όργανα εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΈννομη προστασίαel
dc.titleΗ πειθαρχική ευθύνη των εκπαιδευτικών: προϋποθέσεις, περιπτωσιολογία και έννομη προστασίαel
dc.title.alternativeThe disciplinary liability of teachers: conditions, case studies and legal protectionel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠραβίτα, Μαρία Ηλιάνα
dc.contributor.committeeNtanos, Stamatios
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔημόσια Διοίκηση – Δημόσιο Μάνατζμεντel
dc.description.abstracttranslatedTeachers of primary and secondary education carry out work of high social responsibility, as this includes both the teaching and training of students as well as their moral and social education. Culture, progress, economic development and the cohesion of society depend to a large extent on the quality of the education provided and, by extension, on the contribution and effort of teachers. Due to the specificity and importance of their role, they must demonstrate behavior that is a model for students, protect the prestige of public education and consolidate the trust of parents and society. There are, however, teachers who do not meet the requirements of their role, as with their actions and attitudes, they discredit their profession, they harm the prestige of the public school and the trust of the state, and there are consequences against them. The purpose of this paper is to investigate the disciplinary liability of teachers. Initially, the framework of responsibilities, obligations and duties within which teachers must act will be presented and defined. Then the disciplinary offenses of the teachers will be investigated and presented, the disciplinary penalties as well as the disciplinary bodies, which in the context of the disciplinary process have the competence to impose those penalties and disciplinary cases of teachers drawn from the jurisprudence of the courts will be presented. Finally, this paper will investigate the possibilities provided by the legislation for the protection of teachers and will formulate relevant conclusions and proposals.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές