Εταιρική ταυτότητα του καταφύγιου Πίνοβο και προωθητικές ενέργειες
The corporate identity of Pinovo sanctuary and promotional actions
Keywords
Άγρια ζωή ; Καταφύγιο ; Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας ; Διαφήμιση ; ΠροώθησηAbstract
Η πτυχιακή αυτή εργασία αναφέρεται στην εξ ολοκλήρου δημιουργία ενός μη κερδοσκοπικού καταφύγιου άγριας ζωής ονόματι Πίνοβο. Καταγράφεται η ιδεά πίσω από τον οργανισμό και η σχεδιαστική πορεία της οπτικής του ταυτότητας, συμπεριλαμβανομένου του λογότυπου, καθώς και προωθητικών ενεργειών όπως αντικείμενα, έντυπα, εφαρμογή κινητού τηλεφώνου και web animated banners. Ακολουθεί μελέτη παρόμοιας εταιρείας και παρουσιάζεται ο ρόλος του άγριου ζώου στη σύγχρονη κοινωνία σε σχέση με τον άνθρωπο. Το Πίνοβο προσφέρει ενημέρωση και ψυχαγωγία επί του θέματος σε μια προσπάθεια να προσελκύσει το κοινό μέσα από σύγχρονες σχεδιαστικές λύσεις, παίρνοντας μέρος σε ένα έργο με στόχο την ευασιθητοποίηση του για ένα καλύτερο αύριο.
Abstract
This thesis concerns the creation of a non-profit wildlife sanctuary named Pinovo, from scratch. The idea behind the organization and design process of its visual identity, including the logo, as well as promotional actions such as objects, print materials, mobile application and web animated banners are written down. Τhis is followed by a study on a similar company and a presentation on the role of the wildlife in modern society, in relation to humans. Pinovo offers information and entertainment regarding the subject in an attempt to attract the public through modern design solutions, participating in a project with the goal to sensitize it for a better tomorrow.