Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εταιρική ταυτότητα του καταφύγιου Πίνοβο και προωθητικές ενέργειες

dc.contributor.advisorMetzitakos, Rossetos
dc.contributor.authorΤσολακοπούλου, Ευσταθία
dc.date.accessioned2024-05-01T05:55:23Z
dc.date.available2024-05-01T05:55:23Z
dc.date.issued2024-03-22
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6673
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6509
dc.description.abstractΗ πτυχιακή αυτή εργασία αναφέρεται στην εξ ολοκλήρου δημιουργία ενός μη κερδοσκοπικού καταφύγιου άγριας ζωής ονόματι Πίνοβο. Καταγράφεται η ιδεά πίσω από τον οργανισμό και η σχεδιαστική πορεία της οπτικής του ταυτότητας, συμπεριλαμβανομένου του λογότυπου, καθώς και προωθητικών ενεργειών όπως αντικείμενα, έντυπα, εφαρμογή κινητού τηλεφώνου και web animated banners. Ακολουθεί μελέτη παρόμοιας εταιρείας και παρουσιάζεται ο ρόλος του άγριου ζώου στη σύγχρονη κοινωνία σε σχέση με τον άνθρωπο. Το Πίνοβο προσφέρει ενημέρωση και ψυχαγωγία επί του θέματος σε μια προσπάθεια να προσελκύσει το κοινό μέσα από σύγχρονες σχεδιαστικές λύσεις, παίρνοντας μέρος σε ένα έργο με στόχο την ευασιθητοποίηση του για ένα καλύτερο αύριο.el
dc.format.extent35el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΆγρια ζωήel
dc.subjectΚαταφύγιοel
dc.subjectΣχεδιασμός εταιρικής ταυτότηταςel
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΠροώθησηel
dc.titleΕταιρική ταυτότητα του καταφύγιου Πίνοβο και προωθητικές ενέργειεςel
dc.title.alternativeThe corporate identity of Pinovo sanctuary and promotional actionsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeePapadomanolaki, Maria
dc.contributor.committeeΜάνου, Πρόδρομος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis concerns the creation of a non-profit wildlife sanctuary named Pinovo, from scratch. The idea behind the organization and design process of its visual identity, including the logo, as well as promotional actions such as objects, print materials, mobile application and web animated banners are written down. Τhis is followed by a study on a similar company and a presentation on the role of the wildlife in modern society, in relation to humans. Pinovo offers information and entertainment regarding the subject in an attempt to attract the public through modern design solutions, participating in a project with the goal to sensitize it for a better tomorrow.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές