Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ασφάλεια σε αδόμητα δίκτυα οχημάτων

dc.contributor.advisorΒογιατζής, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚίκης, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2024-05-01T06:48:44Z
dc.date.available2024-05-01T06:48:44Z
dc.date.issued2024-03-22
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6675
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6511
dc.description.abstractΤα αδόμητα δίκτυα οχημάτων επιτρέπουν την επικοινωνία οχημάτων σταθερής ή μεταβαλλόμενης τροχιάς με τη χρήση πρωτοκόλλων τα οποία είτε απαιτούν τη διαμεσολάβηση σταθμών βάσης είτε όχι. Ενώ η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει επιφέρει πληθώρα οφελών στον τομέα των αδόμητων δικτύων οχημάτων, όπως βελτίωση της ασφάλειας και της ευχρηστίας, έχουν εμφανιστεί και νέες προκλήσεις, ιδίως σε ό,τι αφορά την ασφάλεια. Λαμβάνοντας υπόψη τα γνωστά από τη βιβλιογραφία ζητήματα ασφάλειας οχηματικών δικτύων, η παρούσα διπλωματική εστιάζει σε περιπτώσεις επιθέσεων με σενάρια κίνησης οχημάτων στον αστικό ιστό. Μέσω προσομοιώσεων και αναλύσεων, εξετάζονται οι επιπτώσεις των διαφόρων τύπων επιθέσεων στην ασφάλεια των αδόμητων δικτύων οχημάτων. Ο στόχος είναι η ανάπτυξη των προσομοιώσεων αυτών με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων για τον αντίκτυπο, τον οποίο έχουν τα ζητήματα αυτά σε ένα πραγματικό αδόμητο οχηματικό δίκτυο.el
dc.format.extent113el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΟχήματαel
dc.subjectΑδόμητα δίκτυα οχημάτωνel
dc.subjectΖητήματα ασφάλειαςel
dc.subjectΕπιθέσειςel
dc.subjectΣταθμοί βάσηςel
dc.titleΑσφάλεια σε αδόμητα δίκτυα οχημάτωνel
dc.title.alternativeSecurity in vehicular ad-hoc networksel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKallergis, Dimitrios
dc.contributor.committeeGarofalaki, Zacharenia
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedVehicular Ad‐Hoc Networks enable communication among vehicles on either fixed or changing trajectories using protocols that may or may not require base station mediation. While technological advancements have brought a plethora of benefits to the field of unstructured vehicular networks, such as improved safety and usability, new challenges have emerged, particularly regarding security. Considering well‐known security issues from the literature, this thesis focuses on scenarios of attacks involving vehicular movement in urban environments. Through simulations and analyses, the impacts of various types of attacks on the security of unstructured vehicular networks are examined. The objective is to develop these simulations to draw conclusions about the impact of these issues on a real‐world Vehicular Ad‐Hoc Network.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές