Η σημασία του στοιχείου του ανθρώπου υπό το πρίσμα του Internal Marketing στην ιδιωτική εκπαίδευση
The importance of the element of people in the light of Internal Marketing in private education
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Author
Σάββα, Ευδοξία Μαρίνα
Date
2021-05-24Advisor
Yannas, ProdromosKeywords
Εκπαιδευτικό μάρκετινγκ ; Μάρκετινγκ στην εκπαίδευση ; Εσωτερικό μάρκετινγκ ; Ιδιωτική εκπαίδευση ; Εκπαιδευτικά συστήματα ; Μάρκετινγκ σχέσεων ; Εκπαίδευση ; Μάρκετινγκ ; Internal marketingAbstract
Η παρούσα εργασία στοχεύει να αξιολογήσει τη σημασία του ρόλου των εκπαιδευτικών στην εφαρμογή των αρχών του εκπαιδευτικού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με τη λειτουργία πλάνου εσωτερικού μάρκετινγκ σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Αρχικά, γίνεται μια επισκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας ώστε να μελετηθούν οι έννοιες του εκπαιδευτικού και του εσωτερικού μάρκετινγκ. Επιπλέον, με τη συζήτηση ερευνών στο διεθνή χώρο της εκπαίδευσης επιχειρείται να εξηγηθεί η στάση των εκπαιδευτικών στην εφαρμογή πρακτικών μάρκετινγκ, αλλά και να αξιολογηθεί η εφαρμογή του εσωτερικού μάρκετινγκ σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Τέλος, πραγματοποιείται μια κριτική αξιολόγηση των κύριων εννοιών και παρέχονται προτάσεις για εφαρμογή του εσωτερικού μάρκετινγκ σε ιδιωτικούς οργανισμούς, ώστε να αξιοποιηθεί ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην ανάπτυξη του οργανισμού.
Abstract
The present paper aims to assess the importance of the teachers’ role in the implementation of the principles of educational marketing in combination with the function of an internal marketing plan in private educational organizations. Initially there is an overview of the international literature in order for the concepts of educational and internal marketing to be studied. In addition, using case studies from the global field of education, it is attempted to explain the teachers’ attitude towards the implementation of marketing strategies, as well as to evaluate the implementation of internal marketing in educational organizations. Finally, there is a critical evaluation of the most important concepts and proposal are suggested for the enforcement of internal marketing in private educational institutions, so that the teachers’ role in the development of the organization is utilized.
Number of pages
63Faculty
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών ΕπιστημώνAcademic Department
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνPost-graduate Program
Διοίκηση Εκπαιδευτικών ΜονάδωνLanguage
Greek
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου στην κοινή γνώμη. Μελέτη περίπτωσης τα πλαστικά είδη
Δασκαλάκη, Πολυξένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-20)Το διαδικτυακό μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία των διαφημιστών προκειμένου να επηρεάσουν μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού ώστε να επιλέξουν το διαφημιζόμενο αγαθό/ υπηρεσία. Τι συμβαίνει όμως ... -
Το ψηφιακό μάρκετινγκ στα πολυτελή ξενοδοχεία. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία, a Luxury Collection Hotel και King George, a Luxury Collection Hotel
Βορρίση, Διονυσία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2023-02-06)Η παρούσα εργασία μελετά το ψηφιακό μάρκετινγκ και πως αυτό εφαρμόζεται στα πολυτελή ξενοδοχεία. Στο πρώτο μέρος, γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση εστιάζοντας αρχικά στις βασικές αρχές του τουρισμού, της φιλοξενίας, ... -
Στρατηγικές που στοχεύουν στην προβολή και το μάρκετινγκ ανάδειξης των βιβλιοθηκών
Τουτουδάκη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)Οι οργανισμοί πληροφόρησης και πιο συγκεκριμένα οι βιβλιοθήκες οφείλουν να χαρακτηρίζονται από διαλλακτικότητα και προσαρμοστικότητα με απώτερο στόχο την εκπλήρωση των επιθυμιών των επισκεπτών τους. Η έλευση του διαδικτύου ...