Show simple item record

Η ψηφιακή εποχή του τουρισμού

dc.contributor.advisorΠαπαγρηγορίου, Αριστείδης
dc.contributor.authorΠαπανικολάου, Βασίλειος
dc.date.accessioned2021-06-08T08:52:10Z
dc.date.available2021-06-08T08:52:10Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/679
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-530
dc.descriptionel
dc.description.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες η τεχνολογία βιώνει εκθετική ανάπτυξη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μετατροπή διαφόρων κλάδων, όπως και τον τουρισμό. Ειδικότερα, στο πλαίσιο της μετάβασης στην ψηφιοποίηση, ο τουρισμός έχει πλέον αποκτήσει μια νέα μορφή, που αποκαλείται ηλεκτρονικός τουρισμός. Αυτή η ιδέα αναφέρεται στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας πληροφορικής και επικοινωνιών σε κάθε ξεχωριστή διαδικασία και πτυχή τουρισμού. Αυτή η αλλαγή έχει αναμφίβολα επιφέρει ορισμένες αλλαγές στη βιομηχανία και κάθε νέα τεχνολογία έχει τόσο πλεονεκτήματα όσο και μειονεκτήματα. Η παρούσα εργασία εξετάζει την έρευνα και την βιβλιογραφία που έχει προηγηθεί σε όλα αυτά τα στοιχεία, παρουσιάζοντας και απόψεις διάφορων συγγραφέων. Στη συνέχεια επικεντρώνεται στα κοινωνικά μέσα και τη διείσδυσή τους στη βιομηχανία του τουρισμού. Σε αυτό το πλαίσιο, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των κοινωνικών μέσων στον τουρισμό αναλύονται και γίνεται επισκόπηση των σύγχρονων τάσεων στον τουρισμό. Τέλος, η διατριβή ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα, επισημαίνοντας τη μετατόπιση του τουρισμού στην ψηφιακή εποχή.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΗλεκτρονικός τουρισμόςel
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΤουριστικές καμπάνιες μάρκετινγκel
dc.titleΗ ψηφιακή εποχή του τουρισμούel
dc.title.alternativeThe digital era of tourismel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΛαλούμης, Δημήτριος
dc.contributor.committeeΚαλαντώνης, Πέτρος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Τουρισμούel
dc.contributor.masterΚαινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμόel
dc.description.abstracttranslatedThe last decades, technology has experienced exponential growth. This results in the transformation of various industries, as well as the industry of tourism. In particular, in the context of the transition to digitalization, tourism has now transformed into a new form, called e-tourism. This idea refers to the integration of information and communication technology in each separate process and aspect of tourism. This change has undoubtedly brought about some changes within the industry and every new technology has both advantages and disadvantages. This paper examines the research and literature that has preceded all of these elements but also presents the views of various authors. Then there has been focus on social media and their penetration within the tourism industry. In this context, the advantages and disadvantages of social media in tourism have been analyzed as well as a review of the current trends. Finally, the dissertation concludes with the conclusions, pointing out the shift of tourism to the digital age.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές