Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Teacher evaluation
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Τζανίδου, Χρυσάνθη
Ημερομηνία
2024-05-16Επιβλέπων
Μακρίδης, ΣάββαςΛέξεις-κλειδιά
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών ; Αυτοαξιολόγηση ; Ποιότητα στην εκπαίδευση ; Μέθοδοι αξιολόγησηςΠερίληψη
Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αναλύσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με την αξιολόγησή τους και το πλαίσιο της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και να αναδείξει τα κριτήρια και τις μεθόδους που υποδεικνύουν οι ίδιοι για την αξιολόγηση. Σε αυτό το πλαίσιο ακολουθήθηκε η ποιοτική έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου, με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Το δείγμα της έρευνας ήταν 59 εκπαιδευτικοί και διευθυντές του 9ου και 11ου δημοτικού σχολείου Πειραιά. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι οι περισσότεροι θεωρούν αναγκαία την αξιολόγηση για τη βελτίωση του διδακτικού τους έργου και για την ανάπτυξή τους και τη συνδέουν με την αύξηση των ανταμοιβών.
Περίληψη
The main purpose of this research is to analyze the opinions of Primary Education teachers regarding their evaluation and the context of the evaluation of the educational work and to highlight the criteria and methods that they indicate for the evaluation. In this context, qualitative research was followed using a structured questionnaire, with closed type questions. The research sample was 59 teachers and principals of the 9th and 11th primary school in Piraeus. From the results of the research, it appears that most of them consider evaluation necessary for the improvement of their teaching work and for their development, and they associate it with the increase of rewards.