Μελέτη και ανάλυση της αγοράς καινοτόμων προϊόντων για την διαχείριση του σωματικού βάρους
Market analysis of innovative products for weight management
Keywords
Καινοτόμα προϊόντα ; Διαχείριση σωματικού βάρους ; MarketingAbstract
Η παρούσα εργασία διερευνά τον τρόπο προώθησης των καινοτόμων προϊόντων για τη
διαχείριση του σωματικού βάρους, αντιμετωπίζοντας την παχυσαρκία ως ένα σύγχρονο
κοινωνικό πρόβλημα το οποίο επιδεινώθηκε στη διάρκεια της πανδημίας. Ακριβώς αυτό το
φαινόμενο κατέστηκε ακόμη πιο επιτακτική την ανάγκη για τη διαχείριση του σωματικού
βάρυς των ανθρώπων στις σύγχρονες κοινωνίες είτε για προσωπικούς τους λόγους είτε για
λόγους υγείας.
Γίνεται μία ανασκόπηση στα «συμβατικά» προϊόντα που κυκλοφόρησαν ή κυκλοφορούν
στο εμπόριο προκειμένου να γίνει εμφανέστερη η «καινοτομία» των νέων προϊόντων.
Δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον τρόπο που μπορεί κανείς να τα προμηθευτεί καθώς και
στον τρόπο που καθίστανται γνωστά και οικεία στο αγοραστικό κοινό.
Abstract
This paper explores how to promote innovative products for weight management, addressing
obesity as a contemporary social problem that has been exacerbated during the pandemic. It is
precisely this phenomenon that has made the need to manage people's body weight in modern
societies even more urgent, either for personal or health reasons.
A review is made of the 'conventional' products that have been or are being marketed in order
to make the 'innovation' of the new products more apparent. Particular attention is paid to the
way in which they can be obtained and the way in which they are made known and familiar to
the buying public.