Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας της επωνυμίας BEU
Brand identity design of BEU
Λέξεις-κλειδιά
Λογότυπο ; Εταιρική ταυτότητα ; Οπτικός σχεδιασμός ; Branding ; Ομορφιά ; Συσκευασία ; Βιωσιμότητα ; Skincare ; Sustainability ; Logo ; Brand identity ; Visual designΠερίληψη
Η BEU είναι μια επαναστατική επωνυμία προϊόντων περιποίησης με στόχο να προωθήσει την αυθεντικότητα και την ομορφιά που ευδοκιμεί σε αρμονία με τη φύση.
Με έμφαση στη χρήση φυσικών συστατικών, η BEU προσφέρει μια σειρά από υψηλής ποιότητας προϊόντα περιποίησης που έχουν σχεδιαστεί γι’ αυτόν ακριβώς στον σκοπό, την ανάδειξη της εγγενή ομορφιάς.
Η αισθητική της επωνυμίας βασίζεται στις υφές και τα χρώματα. Έτσι, όλα τα προϊόντα διαχωρίζονται με γραφικά απο υφές σχεδιασμένες στο χέρι και όλες οι καμπάνιες, πέρα απο τα κύρια προϊόντα, φέρουν το δικό τους χρώμα. Η εταιρική ταυτότητα όλης της επωνυμίας κατηγοριοποιεί τα προϊόντα της τόσο χρωματικά όσο και σχεδιαστικά, κάνωντας την ξεχωριστή και ευδιάκριτη στους καταναλωτές της.
Περίληψη
BEU is a revolutionary skincare brand that aims to promote authenticity and beauty that thrive in harmony with nature.
With an emphasis on the use of natural ingredients, BEU offers a range of high-quality products designed for this very purpose—the essence of inherent beauty.
The brand's aesthetic is based on textures and colors. Thus, all products are separated by graphics and textures, and all campaigns, apart from the main products, have their own color. The corporate identity of the entire brand categorizes its products both in color and design, making them outstanding and distinct to its consumers.