Συγκριτική αξιολόγηση «Συστημάτων προστασίας καταναλωτών»: η μέθοδος της «Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτών» του Υπουργείου Ανάπτυξης
Benchmarking «Consumer protection systems»: the method of the «General Directorate for Consumer Protection» of the Ministry of Development
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Σεϊτανίδης, Θεόδωρος
Ημερομηνία
2024-07-10Επιβλέπων
Tsotsolas, NikosΛέξεις-κλειδιά
Προστασία καταναλωτών ; Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτών ; Δικαιώματα καταναλωτών ; Συστήματα προστασίας καταναλωτών ; Ευρωπαϊκή ΈνωσηΠερίληψη
Σε γενικές γραμμές, η προστασία των καταναλωτών προορίζεται να διασφαλίσει ότι η πλευρά της ζήτησης της οικονομίας της αγοράς λειτουργεί βέλτιστα για να λειτουργεί αποτελεσματικά το σύστημα της αγοράς. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της προστασίας των καταναλωτών και των συστημάτων που εφαρμόζει η κάθε χώρα, η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην ανάδειξη του ζητήματος της προστασίας των καταναλωτών, την συγκριτική αξιολόγηση των συστημάτων προστασίας των καταναλωτών μεταξύ διαφόρων χωρών ανά την υφήλιο καθώς και την παρουσίαση της μεθόδου της «Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτών» του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων. Υπό αυτό το πρίσμα, η παρούσα διπλωματική εργασία χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια. Στο 1ο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του καταναλωτή. Στο 2ο κεφάλαιο παρουσιάζονται συστήματα προστασίας των καταναλωτών που λειτουργούν εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στο 3ο κεφάλαιο πραγματοποιείται συγκριτική αξιολόγηση συστημάτων προστασίας του καταναλωτή, μεταξύ των εξής χωρών: Ελλάδα, Κύπρος, Ιαπωνία, Καναδάς, Αυστραλία, Η.Π.Α. και Πορτογαλία. Στο 4ο κεφάλαιο, παρουσιάζονται οι δυνατότητες των νέων ψηφιακών τεχνολογιών για την πολιτική προστασίας των καταναλωτών. Τέλος, δίνονται τα συμπεράσματα που αντλούνται από την ανάλυση που πραγματοποιήθηκε.
Περίληψη
Broadly speaking, consumer protection is intended to ensure that the demand side of the market economy functions optimally for the market system to function effectively. Recognizing the importance of consumer protection and the systems implemented by each country, this thesis aims to highlight the issue of consumer protection, the comparative evaluation of consumer protection systems between different countries around the world, as well as the presentation of the method of the “General Directorate of Consumer Protection” of the Ministry of Development & Investments. In this light, this thesis is divided into four chapters. In the 1st chapter, the concept of the consumer is analyzed. In the 2nd chapter, consumer protection systems operating within the European Union are presented. In the 3rd chapter, a comparative evaluation of consumer protection systems is carried out between the following countries: Greece, Cyprus, Japan, Canada, Australia, USA and Portugal. In the 4th chapter, the possibilities of new digital technologies for consumer protection policy are presented. Finally, the conclusions drawn from the analysis carried out are given.
Αριθμός σελίδων
120Σχολή
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών ΕπιστημώνΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΤίτλος Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
Δημόσια Διοίκηση – Δημόσιο ΜάνατζμεντΓλώσσα
Ελληνικά
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Σχετικές εγγραφές
Προβολή εγγραφών σχετικών με τίτλο, συγγραφέα, δημιουργό και λέξεις-κλειδιά.
-
Καφές, οι ποικιλίες του, ντεκάφ, καφεΐνη και οι προτιμήσεις των καταναλωτών.
Κωστοπούλου, Ελένη-Σπυριδούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-11)Στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας, είναι η πληροφόρηση, η ανάλυση και η αποσαφήνιση, σε ότι αφορά τον καφέ σαν φυτό, ρόφημα, χημική ουσία και κυρίως η σχέση του με τις προτιμήσεις και την υγεία των καταναλωτών. ... -
Διερεύνηση Προσδοκιών και Ικανοποίησης των Καταναλωτών στην Αγορά του Οίνου
Παρασκευά, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)Ο οίνος είναι ένα προϊόν με μακραίωνη ιστορία στον ελληνικό χώρο. Είναι ένα προϊόν ευφραντικό και διεγερτικό που αν καταναλωθεί με μέτρο έχει θετικές επιδράσεις στην ανθρώπινη υγεία. Η ικανοποίηση είναι μία λέξη που ... -
Digital Marketing και Ευφυής Συσκευασία: Το παρόν και το μέλλον, η σύνδεση τους και η γνώμη των Ελλήνων καταναλωτών.
Ρόιτα, Ιωάννα Σύλβια (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-21)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να ερευνήσει και να αναλύσει τις σύγχρονες τάσεις και την εξέλιξη του digital marketing, προβάλλοντας τα νέα δεδομένα που απασχολούν την επιστημονική κοινότητα σήμερα καθώς και ...