Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας του Μετρό Θεσσαλονίκης
Design of Corporate Identity of Metro Thessalonikis
Πτυχιακή εργασία
Author
Νάνος, Εμμανουήλ
Τσιαούσης, Δημήτριος
Date
2024-07-12Advisor
Μάνου, ΠρόδρομοςKeywords
Λογότυπο ; Branding ; Εταιρία ; Μεταφορά ; Μετρό ; Βιωσιμότητα ; Εταιρική ταυτότητα ; Οπτικός σχεδιασμόςAbstract
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία μελετά τον σχεδιασμό της ενιαίας εταιρικής ταυτότητας του Μετρό Θεσσαλονίκης. Το
μετρό της Θεσσαλονίκης αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τον Νοέμβριο του 2024 και αποτελεί το δεύτερο, σε χρονο λογική σειρά, σύστημα μετρό της χώρας μετά το μετρό της Αθήνας. Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι να δημιουργηθεί μια ενι αία εταιρική και οπτική ταυτότητα για το μετρό όπου θα αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα για τη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών και την ενίσχυση της σχέσης με το κοινό. Μέσω της εταιρικής ταυτότητας και της ενσωμάτωσης τεχνολογι κών καινοτομιών, το μετρό Θεσσαλονίκης επιδιώκει να γίνει πρωτοπόρο στον τομέα των μεταφορών και να αναδείξει τη Θεσσαλονίκη ως διεθνή προορισμό.
Abstract
This thesis studies the design of the unified corporate identity of Thessaloniki Metro. The Thessaloniki Metro is expected to enter into operation in November 2024 and is the second metro system in the country, in chronological order, after the Athens Metro. The aim of this thesis is to create a unified corporate and visual identity for the metro system which will be an important step towards improving the passenger experience and strengthening the relationship with the public. Through the corporate identity and the incorporation of technological innovations, the Thessaloniki
Metro seeks to become a pioneer in the transport sector and to promote Thessaloniki as an international destination.
Keywords: Logo, Corporate Identity, Visual Design, Branding,
Company, Transportation, Metro, Environment, Thessaloniki,
Sustainability.