Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας brand ρούχων
Corporate identity for Sirens clothing brand
Keywords
Ένδυση ; Μόδα ; Γραφιστική ; Σειρήνες ; Λογότυπο ; Σχεδιαστική πορεία ; Τυπογραφία ; Εταιρική ταυτότητα ; Προωθητική καμπάνια ; Αφίσες ; Προωθητικές ενέργειεςAbstract
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία παρουσιάζει τον σχεδιασμό της
εταιρικής ταυτότητας μιας εταιρείας ένδυσης, με όνομα « SIRENS »,
καθώς και τις εφαρμογές της, τη διαδικασία σχεδιασμού, αλλά και την
έρευνα γύρω από αυτήν. Κύριο θέμα της είναι το ελληνικό καλοκαίρι
και η θάλασσα σε συνδυασμό με την street style κουλτούρα.
Η εργασία περιλαμβάνει οκτώ κεφάλαια. Στο 1ο κεφάλαιο αναλύ
ονται μέρη της θεματολογίας της πτυχιακής. Συγκεκριμένα, η σχέση
μεταξύ γραφιστικής και μόδας, η μυθολογική ιστορία πίσω από τις
σειρήνες, η θεωρία της σχέσης του ανθρώπου με το υγρό στοιχείο
και η ιστορία του t-shirt. Στο 2ο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έρευνα
πίσω από το λογότυπο και οι επιρροές της, μέσα από εικόνες και
άρθρα αντίστοιχων εταιρειών ένδυσης. Στη συνέχεια, στο 3ο κεφά
λαιο αναλύεται στάδιο προς στάδιο η σχεδιαστική πορεία του λογο
τύπου, από τα προσχέδια, έως και το τελικό. Στο 4ο κεφάλαιο γίνεται
έρευνα της τυπογραφίας που επιλέχθηκε για την εταιρεία, ενώ στο
5ο βρίσκει κανείς αναλυτικότερα στοιχεία για την εταιρική ταυτότητα.
Έπειτα, στο 6ο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι εφαρμογές της εταιρικής
ταυτότητας και του λογοτύπου, σε διάφορα προϊόντα της εταιρείας
και στο 7ο όλες οι προωθητικές ενέργειες της καμπάνιας, όπως αφί
σες και οι διαφημιστικές και προωθητικές καταχωρήσεις. Έπειτα, στο
8ο κεφάλαιο βρίσκει κανείς το ψηφιακό περιεχόμενο της εταιρείας,
όπως τη δημιουργία instagram posts και ιστοσελίδας.
Abstract
This thesis presents the design of the corporate identity of a cloth
ing company, named «SIRENS», as well as its applications, the de
sign process, and the research surrounding it. Τhe main theme is the
Greek summer and the sea combined with street style culture.
The work includes eight chapters. In the 1st chapter, parts of the
thesis are analyzed. Specifically, the relationship between graphic
design and fashion, the mythological story behind the sirens, the
theory of the human relationship with the water element, and the
history of the t-shirt. The second chapter presents the research
behind the logo and its influences, through images and articles of
similar clothing companies. Next, the third chapter analyzes the lo
go’s design process step by step, from the drafts to the final version.
The fourth chapter explores the typography chosen for the compa
ny, while the fifth chapter provides more detailed information about
the corporate identity. Then, the sixth chapter presents the applica
tions of the corporate identity and logo on various company prod
ucts, and the seventh chapter covers all the promotional activities
of the campaign, such as posters and advertising and promotion
al placements. Finally, the eighth chapter includes the company’s
digital content, such as creating Instagram posts and a website.