Εταιρική ταυτότητα της εταιρίας παραγωγής κρασιών "Mythic Vine"
Branding of a wine production and bottling company named “Mythic Vine”
Λέξεις-κλειδιά
Λογότυπο ; Συσκευασίες ; Κρασί ; Ελληνική μυθολογία ; Branding ; Εταιρική ταυτότηταΠερίληψη
Η πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην δημιουργία μιας εταιρείας παραγωγής
και εμφιάλωσης κρασιού με το όνομα «Mythic Vine». Καταγράφεται η ιδέα
πίσω από την εταιρεία και η σχεδιαστική πορεία της οπτικής της ταυτότητας,
συμπεριλαμβανομένου του λογότυπου, συσκευασιών, καθώς και προωθητικών
ενεργειών όπως αφίσες και φυλλάδια. Η εταιρεία Mythic Vine, αντλεί έμπνευση
από τον πλούτο της ελληνικής μυθολογίας, για να δημιουργήσει μια εμπειρία γευ-
στικής απόλαυσης. Κάθε μπουκάλι τους αποτελεί ένα ταξίδι στα κείμενα ποιητών
και ραψωδών της αρχαίας Ελλάδας.
Περίληψη
The thesis refers to the creation of a wine production and bottling company named
“Mythic Vine”. It records the idea behind the company and the design process of its vi-
sual identity, including the logo, packaging, as well as promotions such as posters and
brochures. The company Mythic Vine draws inspiration from the richness of Greek
mythology to create an experience of culinary delight. Each of their bottles is a journey
through the texts of poets and rhapsodists of ancient Greece.