Ψηφιοποίηση αντικειμένων με μοναδικά τεκμήρια
Tokenization of gaming assets
Keywords
NFT ; Βιντεοπαιχνίδια ; Βιομηχανία 4.0 ; Ερευνητική μελέτη ; Τεχνολογία blockchain ; Blockchain ; Ασύγχρονη επεξεργασία ; Διαλειτουργικά παιχνίδια ; Κυβερνοφυσικά συστήματα ; Οντολογία ; Εργαλεία ψηφιοποίησης ; Ethereum ; Έξυπνα συμβόλαια ; Solidity ; Βιομηχανία παιχνιδιών ; IPFS ; Unreal Engine 5 ; Νευρωνικά δίκτυα ; Μοντέλα διάχυσης ; Οικονομικά οφέλη ; Unique identifiers ; Interoperable games ; Cyberphysical systemsAbstract
Στα πλαίσια της ερευνητικής μελέτης των λειτουργιών και των σεναρίων χρήσης των NFT μέσα από τα βιντεοπαιχνίδια, και την ανάλυση των συστημάτων αυτών προς την οικονομία και Βιομηχανία 4.0, συντάχθηκε η ακόλουθη ερευνητική αναφορά.
Κατά το θεωρητικό μέρος της έρευνας και της τεχνολογικής ανασκόπησης, παρουσιάζονται διάφορες τεχνολογίες αιχμής που πλαισιώνουν το εγχείρημα. Αρχικά, συντάσσεται μια οντολογική ανάλυση ασαφούς φύσης προς την γενικότερη έννοια των ψηφιακών οντοτήτων, τα οποία χαρακτηρίζονται με μοναδικά τεκμήρια. Ακολούθως, παρουσιάζεται η απεικόνιση των ψηφιακών οντοτήτων στα βιντεοπαιχνίδια, καθώς και αναλύονται συνοπτικά οι διάφορες τεχνολογίες και τα σημεία προστριβής ανάμεσα τους.
Ο κεντρικός πυρήνας παρουσιάζει την τεχνολογία Blockchain, με τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά της, εμβαθύνοντας στην χρήση των δικτύων Blockchain προς τα βιντεοπαιχνίδια. Έπειτα, αναλύονται ανεπτυγμένες τεχνολογίες της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών, οι οποίες βρίσκουν χρήση στο κατασκευαστικό μέρος, και αναλύεται η ανάμειξη τους με τα συστήματα της Βιομηχανίας 4.0. Κύριο ρόλο διαδραματίζουν οι τρόποι αναπαράστασης και ασύγχρονης επεξεργασίας των οντοτήτων και οι τεχνολογίες που υποστηρίζουν την κατασκευή διαλειτουργικών παιχνιδιών. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στα κυβερνητικά συστήματα, όπως τα κυβερνο-φυσικά συστήματα, τα οποία αναφέρονται και αναλύονται καθόλη την διάρκεια της εργασίας, και αποτελούν κύριο σημείο σύνδεσης της βιομηχανίας παιχνιδιών με την Βιομηχανία 4.0. Έπειτα, προς το τέλος του θεωρητικού μέρους, θα δούμε πως συνδυάζονται οι παραπάνω τεχνολογίες ανάμεσα στον ψηφιακό και φυσικό χώρο και θα προσδιορίσουμε το περιεχόμενο της Βιομηχανίας 4.0 και τις τεχνολογίες, αυτής. Στο πρακτικό μέρος, παρουσιάζονται μοντέρνα εργαλεία και τεχνολογίες ψηφιοποίησης και αναπαράστασης των ψηφιακών οντοτήτων, καθώς και η τεχνολογία των έξυπνων συμβολαίων και του δικτύου Blockchain. Διαλέγονται εργαλεία αιχμής και δημιουργείται ένα πρότυπο παιχνίδι που εγκλείει ένα μεγάλο πλήθος μοντέρνων χαρακτηριστικών, αξιοποιώντας τις λειτουργίες του δικτύου Ethereum και της γλώσσας Solidity, του IPFS, της μηχανής Unreal Engine 5 και των νευρωνικών δικτύων για την δημιουργία καρτών μέσα από μοντέλα Diffusion. Στο τέλος, παρουσιάζεται το παιχνίδι και οι δυνατότητες που προσφέρει μέσα από την συνέργεια όλων αυτών των μεμονωμένων εργαλείων και οι λειτουργίες του έξυπνου συμβολαίου. Τέλος, μέσα από τις παρατηρήσεις, οι οποίες πήραν μέρος καθόλη την διάρκεια τέλεσης του έργου, παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα της χρήσης blockchain και NFT στην οικονομία και στη βιομηχανία 4.0 σε σχέση με τις υπάρχουσες λύσεις.
Abstract
Within the framework of the research study on the functions and usage scenarios of NFTs in video games, and the analysis of these systems towards the economy and Industry 4.0, the following research report was compiled. In the theoretical part of the research and technological review, various cutting-edge technologies surrounding the project are presented. Initially, an ontological analysis towards the general concept of digital entities characterized by unique identifiers is compiled in an abstract manner. Subsequently, the representation of digital entities in video games is presented, and the various technologies and points of friction between them are briefly analyzed. The central core of the research, examines Blockchain technology, its functions, and characteristics, delving into the use of Blockchain networks in video games. Then, advanced technologies of the video game industry, which find use in the final constructed research game, are analyzed, and their integration with Industry 4.0 systems is examined. The methods of representation and asynchronous processing of entities and the technologies supporting the creation of interoperable games sustain a major role throughout the project. Special emphasis is placed on cybernetic systems, such as cyber-physical systems, which are referenced and analyzed throughout the work and form a key connection point between the game industry and Industry 4.0. Towards the end of the theoretical part, we will see how the aforementioned technologies are combined between the digital and physical space and Industry 4.0 and its key technologies are defined. In the practical part of the report, modern tools and technologies for the digitization and representation of digital entities are presented, as well as the technology of smart contracts and Blockchain networks. Cutting-edge tools are selected, and a prototype game is created that encompasses a large number of modern features, utilizing the functions of the Ethereum network and the Solidity language, IPFS, Unreal Engine 5, and neural networks for the creation of digital trading cards through Diffusion models. In the end, the game is presented along with the capabilities it offers through the synergy of all these individual tools and the functionalities provided by the smart contract. Finally, by observations made throughout the project's execution, the advantages of using blockchain and NFTs in the economy and Industry 4.0 are presented, in relation to existing solutions.