Τακτικές προσέγγισης της ανθρώπινης φιγούρας στον εργασιακό της χώρο: Η περίπτωση του μικροπωλητή στη λαϊκή αγορά
Tactics of approaching the human figure in its workplace: The case of the peddler in the street market
Keywords
Λαϊκή αγοράAbstract
Η εργασία διερευνά πώς να ξεπεραστούν οι απρόσωπες σχέσεις, επικεντρώνοντας στις πιο άμεσες και ουσιαστικές επαφές στις λαϊκές αγορές, ανάμεσα σε μικροπωλητές και πελάτες. Παρουσιάζει φωτογραφίες που αποτυπώνουν αυτές τις σχέσεις, εξετάζοντας παράλληλα τη σύνδεση των πωλητών με τα προϊόντα τους και προτείνει έναν πιο προσωπικό τρόπο αλληλεπίδρασης μέσω της φωτογραφικής τέχνης.