Τυποποίηση διαδικασίας σχεδιασμού, παραγωγής και προώθησης προϊόντων ένδυσης
Standardization of design, production and promotion process of clothing products
Πτυχιακή εργασία
Author
Σπίθας - Ουρέμ, Βασίλειος - Ρετζέπ
Date
2024-09Advisor
Κανάκης, ΚωνσταντίνοςKeywords
Εταιρική ταυτότητα ; Οπτική ταυτότητα ; Στρατηγική προώθησης ; Ρεμπέτικο ; Μεταξοτυπία ; Διαδικτυακή προώθηση.Abstract
Η έρευνα πεδίου που παρουσιάζεται αποτελεί την καταγραφή μιας πρωτότυπης εργασίας δημιουργίας ενός νεοσύστατου φορέα, που θα δραστηριοποιηθεί στον τομέα της ένδυσης και η οπτική του ταυτότητα στηρίζεται σε λαογραφικά στοιχεία. Η εν λόγω εργασία αποσκοπεί στην τυποποίηση της διαδικασίας σχεδιασμού, παραγωγής και προώθησης. Περιγράφονται οι σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες της οπτικής ταυτότητας και οι εφαρμογές της σε διαφορετικά υποστρώματα για την εξυπηρέτηση των γραφιστικών αναγκών της.
Αναλύονται οι μέθοδοι εκτύπωσης και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια παραγωγής προϊόντων και εφαρμογών. Σχεδιάζεται στρατηγική προώθησης της ταυτότητας για την έναρξη της πρώτης καλοκαιρινής κολεξιόν.
Abstract
This research focuses on the design, the production and the promo tion process of clothing products. Through research on the clothing domain a visual identity is created based on folk elements that result from research on the artistic and social aspects of the movements of orientalism and ethographie. The specific issues of the design of the visual identity are described by the applications on different substraits that serve its graphic design needs.
The printing methods that are used through the production process of products and subproducts are analyzed. A promotion stratedy for the inception of the first summer collection of the visual identity is creat- ed. This paper’s purpose is to standardizate, describe and present the essential actions on the domains of design, production and promotion, through applications of this particular visual indentity.