Η χρήση των κοινωνικών δικτύων και των νέων τεχνολογιών από τα ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια και η επιρροή τους στο κοινό
The use of social media and new technologies by Greek television channels and their influence on the audience
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Κίτσου, Γαρυφαλλιά
Ημερομηνία
2024-11-18Επιβλέπων
Κάβουρα, ΑνδρονίκηΛέξεις-κλειδιά
Κοινωνικά δίκτυα ; Μάρκετινγκ ; Τηλεόραση ; Διαφήμιση ; Ευκαιρίες ; ΠροκλήσειςΠερίληψη
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα φαινόμενο που έχει μεταμορφώσει την αλληλεπίδραση και την επικοινωνία των ατόμων σε όλο τον κόσμο. Ειδικότερα, οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ δημοφιλείς και έχουν εδραιωθεί στη ζωή πολλών ανθρώπων. Ωστόσο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι μόνο ένα εργαλείο επικοινωνίας για διασκέδαση, αλλά αποτελούν επίσης σημαντικό μέρος των στρατηγικών μάρκετινγκ στην επιχειρηματική ζωή. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται ως πηγή πληροφοριών και για τη διάδοση της γνώσης αλλάζοντας τις απόψεις και τις γνώμες των ανθρώπων. Μεταξύ άλλων, ανήκουν στις πιο σημαντικές τακτικές επιχειρηματικού μάρκετινγκ και βοηθούν στη δημιουργία νέων επιχειρηματικών ευκαιριών, στην ανάπτυξη μιας ισχυρότερης θέσης στην αγορά ή να τροποποιήσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Η παρούσα εργασία μελετά τη χρήση των κοινωνικών δικτύων ως εργαλείο μάρκετινγκ για την τηλεόραση. Αρχικά έγινε μία ανασκόπηση των κοινωνικών δικτύων και της τηλεόρασης και αναλύθηκαν τα οφέλη και οι προκλήσεις που παρουσιάζουν. Έπειτα ακολούθησε μία εκτενής αναφορά στο μάρκετινγκ των ΜΜΕ καθώς και αναφέρθηκαν συγκεκριμένα παραδείγματα για το πως διάφορες πλατφόρμες κι εκπομπές χρησιμοποίησαν τα κοινωνικά δίκτυα για να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Περίληψη
Social media is a phenomenon that has transformed the way people around the world interact and communicate. In particular, social networking sites are very popular and have become entrenched in the lives of many people. However, social media is not
only a communication tool for fun, but it is also an important part of marketing strategies in business. Social media is used as a source of information and to spread knowledge by changing people's opinions and views. Among other things, they are
among the most important business marketing tactics and help to create new business opportunities, develop a stronger market position or modify consumer behavior. This paper studies the use of social networks as a marketing tool for television. First, an
overview of social media and television was conducted and the benefits and challenges they present were analyzed. This was followed by an extensive discussion of media marketing and specific examples of how various platforms and shows have used social media to promote their products and services were given.