Show simple item record

Εφαρμογές κινητών συσκευών για πολιτιστικούς οργανισμούς. Βελτιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας τους μέσω της αξιοποίησης δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών

dc.contributor.advisorGiannakopoulos, Georgios A.
dc.contributor.authorΚόλλια, Γεωργία
dc.contributor.authorΚαραπανάγος, Σταμάτιος - Αναστάσιος
dc.date.accessioned2021-07-19T18:24:06Z
dc.date.available2021-07-19T18:24:06Z
dc.date.issued2021-07-13
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/845
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-696
dc.description.abstractΣτο σημερινό επιχειρησιακό περιβάλλον χρήσης και αξιοποίησης των Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνιών, οι κινητές συσκευές αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι ανάκτησης πληροφοριών αλλά και μέσο ψυχαγωγίας. Παράλληλα, χρησιμοποιούνται ως πρακτικό εργαλείο στις καθημερινές ανάγκες των χρηστών με σκοπό την κάλυψη των πληροφοριακών τους αναγκών και την καλύτερη λήψη αποφάσεων. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, την μεγάλη αύξηση της ανάπτυξης και προώθησης εφαρμογών με διαφορετικές δυνατότητες και σκοπούς, στοχεύοντας στην κάλυψη των αναγκών του εκάστοτε χρήστη, τόσο για πληροφοριακούς, όσο και για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Εφαρμογές Κινητών Συσκευών για Πολιτιστικούς Οργανισμούς. Βελτιστοποίηση της Αναγνωρισιμότητας τους μέσω της Αξιοποίησης Δεδομένων Συμπεριφοράς Χρηστών.», εξετάζει τον κλάδο του πολιτισμού και τις εφαρμογές που έχουν αναπτυχθεί και είναι διαθέσιμος προς λήψη από το ενδιαφερόμενο κοινό. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζονται περισσότερες από 170 εφαρμογές από μουσεία, πινακοθήκες ή οδηγούς ξενάγησης, στοχεύοντας στην κατανόηση της στρατηγικής που ακολουθείται από τους εκάστοτε οργανισμούς για να υπάρξουν περισσότερες λήψεις των συγκεκριμένων εφαρμογών, και ως εκ τούτου μεγαλύτερη δημοτικότητα γι’ αυτές. Η μελέτη χωρίζεται σε 4 επιμέρους στάδια. Αρχικά πραγματοποιείται η βιβλιογραφική επισκόπηση με σκοπό την κατανόηση των βέλτιστων στρατηγικών και πρακτικών που προτείνει η σχετική επιστημονική κοινότητα ως προς την αξιοποίηση των εφαρμογών για πληροφοριακούς ή ψυχαγωγικούς σκοπούς. Στη συνέχεια αναπτύσσεται η ερευνητική μεθοδολογία στοχεύοντας στην παράθεση της ερευνητικής προβληματικής, την ανάκτηση σχετικών δεδομένων ως προς αυτή, καθώς και την ανάλυση τους. Στο τρίτο στάδιο παρουσιάζονται και αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας. Στο τέταρτο και τελευταίο στάδιο αναπτύσσονται προτάσεις που θα μπορούσε να ακολουθήσει η ερευνητική και πρακτική κοινότητα σχετικά με την διεύρυνση της χρήσης εφαρμογών στον πολιτισμό. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία παρουσιάζει σημεία καινοτομίας καθώς δεν καταγράφεται άλλη προγενέστερη έρευνα που συλλέγει στοιχεία για εφαρμογές στον κλάδο του πολιτισμού απευθείας από τα αντίστοιχα καταστήματα εφαρμογών (app stores). Με αυτόν τον τρόπο καταγράφονται αναλυτικά οι προσεγγίσεις των αντίστοιχων οργανισμών στην αξιοποίηση εργαλείων πληροφόρησης και επικοινωνίας όπως είναι οι εφαρμογές. Παράλληλα, δίνεται το έναυσμα για περαιτέρω ερευνητική ενασχόληση από τη σχετική επιστημονική κοινότητα πάνω στην χρήση των αναλυτικών εφαρμογών (app analytics) και της αξιοποίησης τους για περισσότερες λήψεις και ως εκ τούτου διεύρυνση της αναγνωρισιμότητας των πολιτιστικών οργανισμών.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠολιτιστικοί οργανισμοίel
dc.subjectΕφαρμογές κινητών συσκευώνel
dc.subjectΒελτιστοποίηση εφαρμογώνel
dc.subjectΑνάλυση δεδομένων συμπεριφοράς χρηστώνel
dc.titleΕφαρμογές κινητών συσκευών για πολιτιστικούς οργανισμούς. Βελτιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας τους μέσω της αξιοποίησης δεδομένων συμπεριφοράς χρηστώνel
dc.title.alternativeMobile applications for cultural organizations. Optimizing their recognition through the utilization of user behavior datael
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeKoulouris, Alexandros
dc.contributor.committeeDrivas, Ioannis C.
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.description.abstracttranslatedIn today's business environment the utilization of Information and Communications Technologies such as the use of mobile devices constitute a vital part for the users with the purpose to retrieve information and also as a vehicle for entertainment purposes. At the same time, mobile devices such as smartphones are used as a practical tool to the daily concerns of the users, aiming to meet informational needs and support decision-making processes. As a result, there is a large increment to the development and promotion of the mobile applications with different capabilities each one, aiming to come up with the needs of users, both for information and for entertainment purposes. Our thesis entitled “Mobile Applications for Cultural Heritage Organizations. Optimization of their Awareness based on the Users Behavioural Analytics”, investigates the cultural heritage industry and the related applications that have been developed, launched and offered to app users and interest parties through app stores. More specifically, the study collects and examines as a research sample of more than 170 apps that have been launched by museums, galleries, or tour guides. The aim is to understand the app business strategy that has been developed and followed for increasing installations, and thus, greater popularity and awareness as an app. The study is divided into 4 sections. In the first section, a literature review takes place in order to understand the best strategies and practices proposed by the related scientific community and the use of apps for informational or entertaining purposes. On the second section, the research methodology is developed. The research questions are unfolded, and the data collection process is described extensively. Moreover, the analytical methods that are followed are described in a detailed manner. The third section the results of the study are presented based on graphs, tables and figures. In the last one section, a discussion is taking place regarding the methodology that was followed up and the practical contribution of the results. Lastly, some future research directions and suggestions are presented for future research within the realm of cultural heritage organizations and apps utilization for greater awareness of their services and content. Our work presents worthy points of innovation as there is no other previous research of collecting data from applications in the cultural heritage sector directly from the app stores such as Google Play. In this way, the business apps strategy of the related organizations is examined, in terms of the utilization of the information and communication tools to expand their awareness, consideration and visibility on the digital world. At the same time, the thesis, constitutes a promising steppingstone for further research involvement by the relevant scientific community over the use of the app analytics and their utilization for more installations and therefore broadening the awareness of the cultural heritage organizations.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές