• Βιβλιοθεραπεία ή ας μιλήσουμε για βιβλία 

      Γιαννακοπούλου, Φανή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-20)
      Βιβλιοθεραπεία είναι η συστηματική χρήση βιβλίων που συμβάλλει στην αντιμετώπιση ψυχικών, σωματικών, συναισθηματικών, αναπτυξιακών ή κοινωνικών προβλημάτων. Οι ευεργετικές επιπτώσεις της ανάγνωσης των κατάλληλων κειμένων ...
    • Δημιουργία ιστοριών μουσείου μέσα από συμβατές ομάδες. 

      Φιλντίση, Κρυσταλλία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-28)
      Τα Μουσεία ενσωματώνουν νέες υπηρεσίες, όπως η ψηφιακή αφήγηση, με αντικείμενα των συλλογών τους, προσδίδοντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν και να συνεργάζονται σε ψηφιακές ομαδικές εργασίες. Στόχος ...
    • Υβριδικοί τρόποι μάθησης - στάσεις και απόψεις εκπαιδευόμενων 

      Κάστιζα, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-03)
      Ο υβριδικός τρόπος μάθησης έχει αναγνωριστεί σε διεθνές επίπεδο ως ένα καίριο ζήτημα που αφορά τόσο τους εκπαιδευτές όσο και τους εκπαιδευόμενους και η αποτελεσματική οργάνωσή του απασχολεί τον κλάδο της εκπαίδευσης σε ...
    • Υβριδικοί τρόποι μάθησης: στάσεις και απόψεις εκπαιδευτών 

      Νομπιλάκη, Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-02)
      Η Υβριδική Εκπαίδευση είναι η εξέλιξη της Μικτής και της Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευσης η οποία χρησιμοποιείται από τον 18ο αιώνα. Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιούνται οι όροι ως συνώνυμοι, ενώ η εξέλιξη της τεχνολογίας βοήθησε ...